Матеріал для дистанційного навчання(на три уроки)
Тема: А.Екзюпері "Маленький принц".
Аналіз твору. Образ Маленького принца.
Завдання
1.Опрацювати матеріал уроку.
2.Виписати у зошит тему,ідею, проблематику твору.
Автор -Антуан де Сент-Екзюпер.Рік написання – 1942
Жанр «Маленький принц» – філософська алегорична казка-притча
Елементи казки: незвичний сюжет, персоніфікація рослин, тварин (Лис, Троянда, Змія)
Елементи притчі: багато алегорій (баобаби, вода), подаються морально-філософські роздуми письменника
Повчальні моменти: твір містить філософські роздуми про сенс життя людини. Письменник прагне переконати людей, що головне — це їхні душі, відношення до матеріальних та моральних цінностей. Треба любити життя, людей і ти будеш щасливим.
Тема – подорож Маленького принца
Ідея – треба любити життя, людей і ти будеш щасливим.
Головні герої – маленький принц, льотчик, лис, король, честолюбець, пияк, ділок, ліхтарник, географ
Проблематика — сенсу буття, дружби, кохання, відповідальності, влади; честолюбства; пияцтва; ділової людини; почуття відповідальності; черствої душі.
Сюжет «Маленький принц»
«Маленький принц» — казка про льотчика, який опинився в африканській пустелі Сахара внаслідок аварії літака. Тут чоловік зустрів маленького принца, у якого була своя планета завбільшки з будинок і якому не вистачало друга. Подорожуючи від астероїда до астероїда, маленький принц знайомиться з їх досить дивними мешканцями. Але головна зустріч у нього відбулася на Землі — він познайомився з мудрим лисом, який відкрив йому таємницю дружби й любові.
Гуманістичний зміст твору: твір пройнятий любов’ю до людини, прагненням достукатися до її душі, сколихнути, змусити замислитися й очиститися від усього нещирого й непотрібного, повернути втрачену дитячу щирість, чистоту, безпосередність.
Центральний конфлікт казки – зіткнення двох систем цінностей, справжніх і фальшивих, духовних і химерних.
Принцип побудови – мандрівки та діалоги Маленького принца, які стали діалогами душі людини і самим собою.
«Маленький принц» композиція
Твір складається з 27 глав, протягом яких головні герої подорожують по планетам і розмовляють один з одним, розмірковуючи про життя. Їх тісне спілкування дозволяє з’єднати дві абсолютно різні всесвіти: світ дітей і світ дорослих.
Розставання не стає для них трагедією, адже за цей час вони стали набагато мудріше і змогли краще зрозуміти один одного, поділившись частинкою своєї душі.
У казці розкриті дві сюжетні лінії – це історія льотчика-оповідача, і безпосередньо пов’язана з ним тема реальності «дорослих» людей, та історія життя Маленького принца.
Образ Маленького принца
Маленький принц втілив у казці людські якості, які надали сенс людському життю. У нього добре серце, розумний погляд на світ. Малюк працелюбний, стійкий у своїх симпатіях. Він не мав агресивних чи жадібних прагнень. Він ще не зіпсований світом ділків та честолюбців. Маленький принц – ідеал, романтична мрія, яка ще не загинула в світі. І світ багатий саме завдяки їй. Час від часу мрія оволодівала людьми. І тоді знову з’явився на нашій планеті Маленький принц. У фіналі казки появився мотив смерті. До цієї теми Екзюпері підійшов зі своєї точки зору. “Смерть неминуча, – розмірковував Маленький принц. – Та чи можна вважати, що смерть позбавляє життя змісту?” Маленький принц так не думав. Він змусив людину примиритися з неминучістю смерті і запевнив, що інакше йому не повернутися на свою планету. Казка закінчилася сумно, проте вона лишила не тільки сум, а прагнення до світлого, красивого, щоб у “дорослих” людей, у буденній метушні, дріб’язкових клопотах не відмирали щедрість і щирість душі, не згасло чисте бачення світу, не притупилося почуття відповідальності за тих, кого ми “приручаємо”.
“Маленький принц” аудіокнига українською
Джерело: https://dovidka.biz.ua/malenkiy-prints-analiz
20 квітня
Завдання для дистанційного навчання
Тема: А.Екзюпері "Маленький принц"
1.Переглянути відео урок
2.Прочитати уривки з твору "Маленький принц" за підручником
Завдання для дистанційного навчання
Тема: Основні образи комедії «Міщанин- шляхтич»
1.Переглянути відеоурок.
2.Записати в зошити імена головних героїв, їх
характеристику
11 березня
Завдання для дистанційників (на два тижні)
Завдання
1.Переглянути відеоурок
2.Познайомитись за підручником з біографією
Ж.Б.Мольєра.
3.Прочитати у підручнику уривки з комедії «Міщанин –
шляхтич»
Тема: Класицизм в літературі.Мольєр "Міщанин - шляхтич"
Тема: Бароко як мистецький напрям
Завдання
1.Переглянути відеоурок
2.Записати в зошит визначення терміну «бароко»
та його представників в різних галузях мистпецтва
Завдання для дистанційників (на два тижні)
1.Переглянути відео про Сервантеса
2.Прочитати про цікаві факти його життя
3.Прослухати короткий переказ роману «Дон Кіхот»
4.Прочитати уривки роману
«Дон Кіхот» з підручника
Завдання 2. Прослухати короткий зміст трагедії Шекспіра «Ромео
і Джульєтта»
Матеріал для дистанційників
. Завдання на тиждень
Тема: Давньоримська література. «Золотий вік Августа».
Творчість Вергілія.
Завдання
1.Опрацювати
матеріал підручника (с.91-95)
2.Переглянути
відео
7листопада
Матеріал для дистанційників
Тема:
Давньогрецький театр. Есхіл «Прометей прикутий»
Завдання
на тиждень
1.Переглянути
відео
2.Переглянути
відповідний матеріал підручника.
3.Записати
в зошит інформацію з теми за планом:
1.Виникнення театру в Давній Греції
2.Побудова театру, його частини
3.Особливості театрального дійства
4.Основні драматичні жанри
5.Есхіл – батько трагедії
4.Прочитати
уривки з трагедії «Прометей закутий»
Завдання
(на тиждень)
1.Переглянути
відео
2.Познайомитись
за підручником з біографією та творами Тіртея та Сапфо
Література на літо
1.В.Гюго «Собор Паризької Богоматері»
2.Б.
Шоу «Пігмаліон»
3.Р.Бредбері
«451 по Фаренгейту»
4.Г.Лі
«Вбити пересмішника»
5.О.Бальзак
«Гобсек»
6.Г.Ібсен
« Ляльковий дім»
7.Дж.
Байрон «Мазепа»
8. Дж.
Байрон «Паломництво Чайльд Гарольда»
9.Е.Сігал
«Історія одного кохання»
25 травня 8Аі 8Б кл.
1.Хто із
французьких письменників був нагороджений
орденом Почесного легіону?
2.Р.Бах
народився у місті
А Бостон
б Ель- Пасо в Оук – Парк
3.За
жанром «Маленький принц» -це
А
новела б оповідання в
казка - притча
4.Про всіх, з ким зустрічався, Маленький принц
говорив: "Ці дорослі такі..."
а...такі дивні
люди б....такі мудрі
люди в...такі зайняті люди
5. Хто з героїв
стверджував, що він володіє зірками.
А
Король б честолюбець в
бізнесмен г ліхтарник
6.Розповісти, чим займався Маленький принц на своїй
планеті (3-4 речення)
7.Вибрати риси, що характерні для Маленького принца
Упертість, співчутливість, сварливість, жорстокість, наївність,
відповідальність.
8. Закінчіть одне із правил Маленького принца
"Прибрався сам уранці..."
А прибери
у своїй кімнатці б прибери і свою
планету в не забудь допомогти батькам
9.Назвати 3-4 фігури вищого пілотажу, які засвоїв
Джонатан Лівінгстон
10.Розкрити алегоричний зміст твору «Чайка Джонатан
Лівінгстон».
2 варіант
1. Хто із
французьких письменників походив із давнього аристократичного роду?
2.А.Екзюпері
народився у місті
А Ліон б
Марсель в Бордо
3.За
жанром «Чайка Джонотан Лівнгстон» -це
А
новела б оповідання в
повість – притча
4. Фраза «Ми відповідальні за тих, кого приручили..»
належить
А
лису б льотчику в змії
5.Чим НЕ володів Маленький принц?
А
Зірками б вулканами
в трояндою
6.Розповісти, чим займався Маленький принц на своїй
планеті (3-4 речення)
7.Вибрати риси, що характерні для Джонатана
Лівінгстона
Наполегливість, слабкодухість, відвага,
цілеспрямованість, жорстокість.
8. Закінчіть одне із правил Маленького принца
"Прибрався сам уранці..."
А прибери
у своїй кімнатці б прибери і свою
планету в не забудь допомогти батькам
9.Назвати 3-4 фігури вищого пілотажу, які засвоїв
Джонатан Лівінгстон
10.Розкрити алегоричний зміст твору «Чайка Джонатан
Лівінгстон».
Питання по біографії Р.Д.Баха
1.Р.Д.Бах народився у місті. ..
2.Його повне ім`я…
3.Протягом всього життя він мав два захоплення: … і …
4.Під час служби в армії він був …
5.Перший його роман був присвячений …
6.Щодо успіху , то перші його твори…
7.У реальному житті Дж.Лівінгстон це - …
8.Алегоричний зміст твору полягає у тому,…
9.Головна думка твору - …
Питання по змісту твору
10.Чайки
літали до рибалок, щоб…
11.Чайка
Дж.Лівінгстон понад усе любив…
12.Мати
дорікала Джонатону …
13.Батько
радив йому…
14. Дж.
Лівінгстон віддав добуту ним рибу старій чайці, тому що..
15.Джонатан
встановив світовий рекорд швидкості для
чайок : …миль за годину.
16. Джонатана
викликали на Велику Раду. Це означало…
17.Рішення
Ради було таке: …
18. «Одне
навчання скінчено, і настав час починати
інше», - сказали Джонатону …
16 травня урок асинхронний
Тема: "Чайка Джонатан Лівінгстон" як метафора людського життя.
12 травня для 8Б кл.https://meet.google.com/ghg-iyra-yaj
11 травня для 8А кл.https://meet.google.com/zsx-cxvg-roj
5 травня для 8Б кл. https://meet.google.com/boa-ufng-hbp
4 травня для 8А кл.https://meet.google.com/mfp-xtor-kxy
5 травня для 8Б кл.
Тема: Річард Бах "Чайка Джонатан Лівінгстон"
28 квітня для 8а кл.https://meet.google.com/ihx-pdnu-gzh
27 квітня для 8а кл.https://meet.google.com/qse-rfmz-gab
27 квітня для 8б кл.
28 квітня для 8а кл.
Тема : Уроки Маленького принца
Завдання
1. Виконати тестові завдання і надіслати до 15 год. сьогодні
Запитання 1
Що робив на своїй планеті Маленький принц
А працював у саду б
доглядав за птахами в чистив вулкани
Запитання 2
Льотчик і Маленький принц зустрілися
А в Парижі б в
пустелі в на планеті Маленького принца
Запитання 3
Маленький принц просив намалювати:
А Шляпу б слона в баранця
г
коробку
Запитання 4
Батьківщиною Маленького принца був:
А астероїд
В-612 б Марс в
астероїд В-3251
Запитання 5
Рослини, з якими щодня боровся Маленький принц -
А Троянди б баобаби в пирій
Запитання 6
Закінчіть одне із правил Маленького принца "Прибрався
сам уранці..."
А прибери у
своїй кімнатці б прибери і свою планету в не
забудь допомогти батькам
Запитання 7
Про яку рослину, що росла на планеті Маленького принца, у
творі не згадується?
а Баобаб б троянда в морква
Запитання8
Зі всіх , чиї планети відвідав Маленький принц, йому
сподобався
А честолюбець б бізнесмен в ліхтарник
Запитання 9
Хто з героїв стверджував, що він володіє зірками.
А Король б честолюбець в бізнесмен г ліхтарник
Запитання 10
Чим НЕ володів Маленький принц?
А Зірками б вулканами в трояндою
Запитання 11
Фраза «Ми відповідальні за тих, кого приручили..» належить
А лису б льотчику
в змії
Запитання 12
Про всіх, з ким зустрічався, Маленький принц говорив:
"Ці дорослі такі..."
а...такі дивні люди б....такі мудрі люди в...такі зайняті люди
Маленький принц – добрий,
відповідальний, наївний, зі своїм поглядом на світ. Шукає відповіді на свої
питання.
Автор.
Льотчик, який зазнав аварії в Сахарі. Добрий і безпосередній. Чуйний, уміє
співпереживати.
Троянда – примхлива, норовлива, горда,
самотня. Залишилася одна на астероїді Б-612.
Король – умів тільки правити. Він
живе один на невеликій планеті, яку покриває його мантія. У нього немає
підданих, тільки старий пацюк. Він вважає, що йому коряться всі небесні
світила.
Честолюбець – хотів, щоб всі ним
захоплювалися.
П’яниця – зловживає спиртним. На
його планеті були лише пляшки. Він розповів, що пиячить, бо йому соромно через
те, що він п’є.
Ділова людина – любив рахувати.
Вважав, що все пораховане належить йому.
Ліхтарник – відповідальний дорослий, кожну
секунду запалював та гасив ліхтар, згідно з угодою.
Географ – не знає нічого про свою
планету, тому що не подорожує по ній. Записує дані планети Маленького принца і
радить йому відвідати Землю.
Змія. Могутня, повеліває життям і смертю.
Лис. Одинокий. Мріє, щоб його приручили.
“Маленький
принц” характеристика героїв
Маленький Принц – головний герой оповідання,
це дитина, що живе на астероїді Б-12, – символізує для письменника чистоту,
безкорисливість, природне бачення світу. Він подорожував по планетам і був
здивований через поведінку дорослих. Для того щоб повернутися на свою планету,
герой просить змію вкусити його. Цей образ є символом вірності, мудрості,
дитинства.
Лис – ще один друг Маленького принца,
якому було сумно одному і він сильно хотів, щоб його приручили. Це дуже
важливий персонаж, він допомагає розкрити саму суть філософії всієї казки,
допомагає зазирнути в глибини розповіді. І направляє сюжет. Саме після
розмови з Лисом Принц розкаявся у ставленні до Троянди і зрозумів, що дарма
брав близько до серця її слова. Треба було любити її такою, яка вона є, не
ображаючись на простодушні витівки. Принц зрозумів, що йому важливо
повернутися на свій маленький астероїд до улюбленої Троянди. Це його
відповідальність перед нею, і щоб виконати обов’язок, він повинен померти.
Друга важлива істина, яку відкрив Лис новому другові: очима головного не
побачиш.
Автор (льотчик) – романтичний чоловік, який
зберіг дитячу безпосередність і здатність дивуватися чудесам. Він, вимушений
посадити літак в пустелі, щоб полагодити його. Автор знайомиться з маленьким
принцом, який його добре розуміє та стає його другом.
Змія. Могутня, здатна була відправити
Маленького принца додому. Вона перша, кого зустрів хлопчик на Землі. Вона не
кусає його, але пропонує звернутися до неї, коли він втомиться від усього. До
її “послуг” звертається малюк, щоб повернутися на свою планету.
Троянда – горда, образлива, примхлива. Її
насіння випадково потрапило на планету маленького принца. У квітки складний
характер, вона любить себе і хоче отримувати всю увагу маленького принца. Коли
вона зрозуміла, що маленький принц вирішив покинути планету, то зізналася йому
в любові. Троянда просить йти піти, оскільки не хоче, щоб він бачив її сльози.
Ліхтарник – єдиний представник дорослих, який,
хоча і буркотливий, але позитивний персонаж. Він вірний своєму слову, нехай
виконувати його вже не потрібно. Але все ж після зустрічі з ним залишається
сумнівний післясмак. Здається, що не так мудро сліпо слідувати обіцянці, яка
втратила сенс. Хоча жертовність ліхтарника викликає повагу. Принц особливо
виділив його серед всіх знайомих з різних планет, оцінивши красу його роботи.
Ділова людина – Весь час рахує зірки.
Він живе на планеті 54 роки, і за всі ці роки його відволікали від роботи
кілька разів: хрущ, який випадково залетів до нього, і ревматизм. Діловод
вважає свою роботу важливою, адже він підраховує зірки, записує їх кількість і володіє
ними, закриваючи в сейфі на ключ. Маленький принц вважає, що він схожий з
п’яницею.
13 квітня для 8а кл. https://meet.google.com/asx-wikr-smt
2. Підготувати розповідь про життя Маленького принца на своїй планеті.
Урок 11 квітня
Тема: Позакласне читання.І Бунін "Красуня"
Завдання1.Прочитати оповідання
І от друга красуня спокійно зненавиділа його семирічного хлопчика від першої, зробивши вигляд, що зовсім не помічає його. Тоді і батько, зі страху перед нею, теж прикинувся, ніби у нього нема і ніколи не було сина. І хлопчик, від природи жвавий, ласкавий, став у їх присутності боятися слово сказати, а там і зовсім причаївся, зробився немов би неіснуючим в домі.
Відразу після весілля його перевели спати із батьківської спальні на диванчик у вітальню, невелику кімнату поруч із їдальнею, обставлену синіми бархатними меблями. Але сон у нього був неспокійний, він щоночі збивав простирадло і ковдру на підлогу. І незабаром красуня сказала покоївці:
— Це неподобство, він весь бархат на дивані зітре. Стеліть йому, Настя, на підлозі, на тому матраці, який я звеліла вам сховати у велику скриню покійної барині у коридорі.
І хлопчик, у своїй цілковитій самотності на всьому світі, почав жити зовсім самостійним, зовсім відокремленим від усього дому життям, — нечутним, непомітним, однаковим з дня на день: покірно сидить собі в куточку вітальні, малює на грифельній дошці будиночки або читає по складах усе одну й ту саму книжечку з картинками, куплену ще при покійній мамі, дивиться у вікна… Спить він на підлозі між диваном і діжкою з пальмою. Він сам стелить собі постельку ввечері і сам старанно збирає, згортає її вранці і відносить у коридор в мамину скриню. Там сховане і все інше його добро.
Завдання 2. Виконати тестову роботу.
Відповіді надіслати мені на вайбер до 15 год. 11 квітня
1.Головний герой оповідання був
а) чиновником б) офіцером в) лікарем
2.Він мав вигляд
а) веселий і говіркий б)мовчазний і скромний
в)жвавий і симпатичний
3.Характеристика "уважна і хазяйновита" стосується
а) нової дружини б) першої дружини
в)сестри головного героя
4.Характеристика "невеличка і міцно складена" стосується
а) нової дружини б) першої дружини
в)сестри головного героя
5.Хлопчик мав вік
а) 5 років б) 7 років в) 9 років
6.Як мачуха ставилась до хлопчика
а) байдуже б) жаліла його в) спокійно ненавиділа
7.Чому батько не турбувався про сина
а) боявся дружину б) нічого не помічав в) вважав, що так і має бути
8.Яким став хлопчик з появою мачухи
а) злим б) цілковито самотнім в) веселим
9. Місце хлопчика з появою мачухи було
а) на кухні б) у кімнаті батька в) у куточку вітальні
10.Чим хлопчик займався
а) читав і малював б) щось майстрував в) допомагав служниці
11.Чому автор назвав твір "Красуня"? Що він хотів цим сказати?
12.Яке враження викликало у вас це оповідання?
1 варіант
1.Розвиток бароко припав на
а)15 ст. б)16ст. в)17 ст
2.Представником іспанського бароко є
а) Сервантес б) Гонгора в ) Дж. Донн
3.Назвати 3-4 представників класицизму в різних видах мистецтва.
4.Найбільшого розвитку класицизм набув у
а) Франції б) Англії в)Іспанії
5.Не є фактом біографії Мольєра:
а)навчання в Клермонському колежі
б)провінційний актор
\ в)служив у війську
г) власник Блискучого таетру
6.Вибрати "високі" жанри літератури класицизму
а) трагедія, комедія, ода
б)ода, байка, сатира
в)трагедія, героїчна поема, ода
7.Суть "правила трьох єдностей"
а)єдність мови, місця, дії
б) єдність мови, місця, форми
в)єдність часу, місця, дії
8. Назвати 3-4 негативних риси пана Журдена.
9.Назвати персонажа комедії "Міщанин -шляхтич" за його характеристикою:
пихатий, деспотичний по відношенню до родини,багатий
10.Визначити основні думки комедії "Міщанин -шляхтич
11.Визначити проблематику комедії "Міщанин -шляхтич" (2-3)
12.Доповнити пари персонажів комедії "Міщанин -шляхтич"
а)Пані Журден-....
б) Люсіль -...
в) Дорімена - ...
2 варіант
1.Слово "бароко"означає
а ) химерний б) трагічний в) цікавий
2.Представником англійського бароко є
а) Шекспір б) Гонгора в )Дж. Донн
3.Назвати 3-4 представників класицизму в різних видах мистецтва.
4.Представником французького класицизму є
а) Вольтер б) Фонвізін в) Мольєр
5.Не є фактом біографії Мольєра:
а)навчання в Клермонському колежі
б)син королівського шпалерника
в)служив у війську
г) власник Блискучого таетру
6.Назвати 3-4 позитивних риси пана Журдена
7. Вибрати "низькі" жанри літератури класицизму
а) трагедія, комедія,байка
б)комедія, байка, сатира
в)трагедія, героїчна поема, ода
8.Суть "правила трьох єдностей"
а) єдність часу, місця, дії
б)єдність мови, місця, дії
в) єдність мови, місця, форми
9.Назвати персонажа комедії "Міщанин -шляхтич" за
його характеристикою:
молодий чоловік, чесний міщанин, порядний
10.Визначити основні думки комедії "Міщанин -шляхтич"
11.Визначити проблематику комедії "Міщанин -шляхтич" (2-3)
12.Доповнити пари персонажів комедії "Міщанин -шляхтич"
а)Пан Журден-....
б) Клеонт -...
в) Дорант - ...
1 варіант
1.Слово "бароко"означає
а )
химерний б) трагічний в) цікавий
2.Представником англійського бароко є
а)
Шекспір б) Гонгора в )Дж. Донн
3.Назвати 3-4 представників класицизму в різних видах
мистецтва.
4.Представником французького класицизму є
а)
Вольтер б) Фонвізін в) Мольєр
5.Не є фактом біографії Мольєра:
а)навчання в
Клермонському колежі
б)син
королівського шпалерника
в)служив у
війську
г) власник
Блискучого таетру
6.Назвати 3-4 позитивних риси пана Журдена
7. Вибрати "низькі" жанри літератури
класицизму
а)
трагедія, комедія,байка
б)комедія,
байка, сатира
в)трагедія,
героїчна поема, ода
8.Суть "правила трьох єдностей"
а) єдність
часу, місця, дії
б)єдність
мови, місця, дії
в) єдність
мови, місця, форми
9.Назвати персонажа комедії
"Міщанин -шляхтич" за
його характеристикою:
молодий
чоловік, чесний міщанин, порядний
10.Визначити основні
думки комедії "Міщанин -шляхтич"
11.Визначити проблематику комедії "Міщанин
-шляхтич" (2-3)
12.Доповнити пари персонажів комедії
"Міщанин -шляхтич"
а)Пан
Журден-....
б) Клеонт
-...
в) Дорант -
...
2 варіант
1.Розвиток бароко припав на
а)15 ст.
б)16ст. в)17 ст
2.Представником іспанського бароко є
а)
Сервантес б) Гонгора в ) Дж. Донн
3.Назвати 3-4 представників класицизму в різних видах
мистецтва.
4.Найбільшого розвитку класицизм набув у
а)
Франції б) Англії в)Іспанії
5.Не є фактом біографії Мольєра:
а)навчання в Клермонському колежі
б)провінційний
актор
\ в)служив у
війську
г) власник
Блискучого таетру
6.Вибрати "високі" жанри літератури
класицизму
а)
трагедія, комедія, ода
б)ода, байка,
сатира
в)трагедія,
героїчна поема, ода
7.Суть "правила трьох єдностей"
а)єдність
мови, місця, дії
б) єдність
мови, місця, форми
в)єдність
часу, місця, дії
8. Назвати 3-4 негативних риси пана Журдена.
9.Назвати персонажа комедії "Міщанин
-шляхтич" за його характеристикою:
пихатий, деспотичний по
відношенню до родини,багатий
10.Визначити основні думки комедії "Міщанин
-шляхтич
11.Визначити проблематику комедії "Міщанин
-шляхтич" (2-3)
12.Доповнити пари персонажів комедії
"Міщанин -шляхтич"
а)Пані
Журден-....
б) Люсіль
-...
в) Дорімена - ...
2.Прослухайте його сонет.
Дорогі діти!
15 травня 8г кл.
Тема: Р.Бах "Чайка Джонатан Лівінгстон"
Завдання: 1.Переглянути відеоурок
15 травня 8г кл.
Тема: Р.Бах "Чайка Джонатан Лівінгстон"
Завдання: 1.Переглянути відеоурок
28 квітня 8в кл.
https://meet.google.com/uhc-dtyj-kcj
27 квітня 8г кл.
Тема: Розвиток мовлення.
Завдання 1.
Уважно прочитати про першу зустріч принца з лисом (ХХІ розділ с.279 - 280 до слів:" На другий день...").
Завдання 2.
Письмово переказати , уникаючи прямої мови, зміст розмови принца з лисом (обсяг висловлювання 0,5 сторінки)
Переказ надіслати на мою пошту
26 квітня 8г кл.
https://meet.google.com/vxv-hzfi-eza
Урок 26 квітня 8г кл.
Урок 28 квітня 8в кл.
Завдання : переглянути відео і виписати 3-4 афоризми Екзюпері
ДЗ.На основі одного афоризму написати твір - мініатюру, ствердивши або заперечивши його основну думку
22 квітня 8вкл.
Тема : Уроки від Маленького принца
!Робота над текстом:
-Які планети відвідав Принц?
-Які висновки він зробив про людей, яких зустрів?
-Які пригоди з ним трапились на землі?
ДЗ.Прочитати уривки казки.Записати, які планети відвідав Принц, з ким зустрівся на них, які враження справили на нього жителі цих планет?
26 квітня 8г кл.
Тема : Уроки від Маленького принца
Робота над текстом:
-Які планети відвідав Принц?
-Які висновки він зробив про людей, яких зустрів?
-Які пригоди з ним трапились на землі?
ДЗ.Які уроки можна зробити з цього твору?
20квітня
Посилання для 8г кл.
https://meet.google.com/mof-cxpu-pgb
ДЗ.Яким ви бачите фінал подорожі ?
Урок 20 квітня 8г кл.
Урок 21 квітня 8в кл.
Тема:А.Екзюпері "Маленький принц"
1 завдання : переглянути відео.
2 завдання: з`ясувати значення образів- символів казки: маленький принц-... пустеля- ...
вода- ... змія - ... троянда - ... баобаби - ... рідна планета принца - ...
ДЗ.завд.4,6 (с.284-285)
Урок 19 квітня 8г кл.
Термін виконання контрольної роботи 10.20 - 11.05год.
Роботу здати до 11.15год.
1 варіант для хлопців
2 варіант для дівчат
Роботи надсилати на пошту, не на вайбер
Виконуєм за скороченим записом
1
1 варіант
1.Термін barocco перекладається як
А)вигадливий, химерний б)загадковий, мудрий
В)приємний, вишукани
г)дивний, взірцевий
2.Основні мотиви барочної лірики (дві відповіді)
А) пошуки сенсу бутя
б)служіння господареві , державі
В )швидкоплинність життя г)_пропаганда війни, насилля
3. Визначте основну тему збірки поезій Дж. Донна "Священні сонети"
А)Тема неминучості смерті, подолання страху перед нею
й набуття безсмертя
Б)Тема таємного кохання в)Тема служіння Батьківщині
\4. До кого звертається ліричний герой поезії "Галерник"?
А)до наглядача
б)до друга в)до моря г)до
коханої
5.Термін "класицизм" походить від лат. classicus, що означає
А)зразковий б)химерний в)витончений г) красивий
6.Головним осередком розвитку класицизму стала
А) Іспанія б)Англія в)Франція
г)
Німеччина
7. Для творів класицизму характерний чіткий поділ
літератури на
А)"високі" жанри б)"низькі" жанри в) високі" та "низькі жанри"
8. Визначальними рисами класицизму є …(дві відповіді)
А)підпорядкування світогляду, життя, всіх мистецьких жанрів релігійному канону
Б)пишність, декоративність
В)раціоналізм, який виражався у прагненні будувати художні твори на засадах наслідування
зразків античного мистецтва
Г)ідея громадянського обов`язку
9. У творах класицизму головним є конфлікт між
А)героєм і монархом
б)думкою і почуттям в)думкою і
обов'язком
Г) почуттям і обов'язком
10. Визначте основну ідею комедії Мольєра "Міщанин-шляхтич".
А)Людина повинна вірити в себе й досягати своєї мрії
Б)завжди допомагати людям, вірити в їхню доброчесність
В) Насмішка над невіглаством буржуазії і сатира на дворянство.
11.В основу комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич» покладено
А)історію візиту делегації посла турецького султана
Б)випадок із життя самого Мольєра в)анекдот г)старофранцузьку хроніку
\12. Фразеологізм, який характеризує сутність пана Журдена
А)стріляний горобець б) собака на сіні в)ворона в павиному пір’ї
Г) молодець серед овець
2 вар.
1.Особливістю мистецтва XVII ст. є співіснування
напрямів
А ) античності та классицизму б)відродження та бароко
В) античності та бароко г) класицизму та бароко
2.Автором вірша "Галерник" є
А)іспанський поет Луїс де Гонгора-і-Арготе б) англійський
поет Джон Донн
В) англійський поет Вільям Шекспір г) іспанський поет Педро Кальдерон
3.Улюбленими темами митців бароко є:
А) громадянський обов'язок людини, боротьба за її права
Б)ілюзорність людського життя, в)трагічна невлаштованість світу
Г) завжди допомагати людям, вірити в їхню доброчесність
д) ясність та чистота художньої мови
4. Жанри літератури, що, згідно з трактатом Н. Буало "Поетичне мистецтво", мали втілювати державні чи історичні події, діяння монархів, полководців, - це
А)"низькі" жанри б)"середні"
жанри в)"високі" жанри
5.У драматургії класицизму діяло правило
А)"трьох єдностей" б)"трьох відповідностей" в)"Трьох
закономірностей"
6. Ідеальний герой класицизму -
А)лицар, відданий прекрасній дамі б)громадянин,
відданий державі й монарху
В) філософ, котрий переймається духовними проблемами людства
7.В комедії Мольєра "Міщанин-шляхтич" поєдналися конфлікти:
А)політичні й філософські б)соціальні й філософські
В)політичні й соціальні г)соціальні й моральні
8.Образ Клеонта (комедія Мольєра
"Міщанин-шляхтич") є втіленням:
А)корисливості б)честі й гідності в) лицемірства
9. Позначте новаторські ідеї Мольєра як драматурга
(три правильні відповіді)
А)використання у п'єсах співів, музики, танців
Б)порушення деяких правил класицизму
В)поєднання комічного і трагічного конфліктів
Г)неправдиве зображення характерів
Д)використання досягнень творів Середньовіччя
10. Король Людовік ХІV замовив Мольєру написати комедію «Міщанин-шляхтич» з метою ...
А)показати проблеми двору; б) сподобатися королю Англії;
В) прославити Францію; г) висміяти пишні церемонії турків.
11. Фразеологізм, який характеризує сутність пана Журдена
А) стріляний горобець б) собака на сіні в)ворона в павиному пір’ї
\Г)молодець серед овець
12. Літературно- художній напрям, для якого є притаманним суворе дотримання творчих норм і правил, називається ...
А)просвітництво; б)класицизм; в)бароко; г)Відродження
Урок 15 квітня для 8в кл.
Термін виконання к.р. 10.20 - 11.05 год. Здати до 11.15год.
1 варіант для хлопців. 2 варіант для дівчат.
Надсилати на пошту, не на вайбер.
Виконуєм за скороченим записом
1
це посилання для 8г кл. 13 квітня
https://meet.google.com/fwn-vrfq-pos
Урок позакласного читання. І.Бунін "Красуня"
8г кл. 13 квітня
8в кл. 14 квітняhttps://meet.google.com/mjt-srjd-ncp
1. Прослухати текст.
2.Робота над текстом- Назвіть героїв оповідання, хто вони?
- Чому немає імен?
Про героїв ми дізнаємося з перших рядків оповідання.
Знайдіть слова та словосполучення, що визначають їх
характери.
Запишіть їх у таблицю, позитивні позначте знаком +, негативні -.
Чиновник |
красуня |
хлопчик |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Дайте характеристику дійовим особам
- Що
насторожує в її описі
Хлопчик :
його образ розкривається відразу, відчувається позитивна схвальна
характеристика.
-З яких
слів починається зав'язка розповіді?
І ось……
- Чому
описуючи стосунки мачухи до хлопчика, автор помічає «І ось ... ..красуня спокійно зненавиділа хлопчика ....»?
-За якої умови можлива спокійна ненависть?
- Що тепер можна сказати про цю жінку?
- Як поводиться батько в цій ситуації. Чому?
- Як це все його характеризує?
У цьому оповіданні відсутній пейзаж (опис природи замінено описом інтер'єру). Чому?
-Які ще
особливості оповідання можна відзначити?
Пряма мова в оповіданні є тільки у героїні. Чому?
- Які звуки
повинні наповнювати будинок, де є жива і ласкава дитина, будинок, наповнений
життям?
- Який
висновок ми можемо зробити про життя хлопчика?
- Як страшно: немає слів, що позначають «звучання», тобто «Життя» (але ж він від природи «живий»). Хлопчик більше не бачить навколо себе живих. Все, що у нього залишається, - це спогад про покійну маму, якій він нескінченно відданий. Доведіть це.
Оповідання закінчується описом самотності хлопчика
- Якими словами передає автор його «нове» життя?
- Згадаймо,
що говорив про дитину Бунін в самому початку розповіді? ( «... ..від природи
живий ..»)
Одна жінка
зуміла змінити життя двох людей - одного підпорядкувавши собі, другого знищила
байдужістю, безсердечністю, байдужістю ... ..ось така вона …красуня.
ДЗ.Підготуватьсь до котр. роботи. Повторити матеріал ( с.237 - 268)
Урок 12 квітня для 8г кл.
Тема : Основні герої комедії "Міщанин- шляхтич"
1 завдання. Пеглянути відео.Зробити у зошиті нотатки за планом
- симетричність образів
- риси характеру пана Журдена
- характеристика графа Доранта
- Люсіль та Клеонт
- слуги
2 Написати рецензію до комедії Мольєра
Рецензія – це відгук, призначений для складання вражень про твір (книгу, гру, фільм) у цільової аудиторії. Це невеликий (стандартний обсяг 1800-3600 знаків, одна-дві сторінки формату А4) текст, який містить огляд, розбір та аналіз твору.
Поради для написання
рецензії
1. Прочитайте твір (перегляньте
кінофільм, відвідайте виставу…), за якою будете писати рецензію.
2. Визначте теми, що розвиває автор твору, який ви рецензуєте.
3. Прокоментуйте назву твору.
4. Висловте свою думку про зміст твору, проблеми, які порушує автор, про ідею
твору.
5. Напишіть, чи вважаєте ви проблеми, про які пише автор, актуальними в наш
час; чи поділяєте ви точку зору автора на ці проблеми.
6. Розкажіть, в чому збігається чи не збігається ваше сприйняття предмета
мовлення з авторським.
7. Відзначте мовленнєві засоби, які складають своєрідність стилю автора.
Для написання рецензії можна скористатись таким планом
Пункти плану |
Спеціальні мовні звороти |
Вступ |
Твір
присвячений… |
Актуальність
теми (тем) твору |
Робота
присвя чена актуальній темі… Актуальність
теми очевидна… |
Вихідні
дані про автора. Яку
мету ставить автор перед собою. |
Автор
прагне… Автор ставить мету… |
Основний
зміст твору, основні проблеми
|
В
центрі уваги… Автор звертає увагу… Центральним
питанням твору… |
Оцінка
змісту і форми твору |
Хочеться
виділити… Наведемо приклад… Можна
відзначити… |
Узагальнена
оцінка твору |
На
закінчення відзначимо… Можна зробити такі висновки… |
|
|
|
|
ДЗ.Завершити рецензію
Урок 8 квітня для 8в кл.
1 частина уроку https://meet.google.com/ydh-hkrw-bgf
2 частина : робота над текстом
- хлопці - дія 2 і 5
- дівчата - дія 3,4
Роботи здати до 11.00 год. 9 квітня
Урок 6 квітня для 8 г кл.
1 частина уроку https://meet.google.com/oey-vbun-ctt це посилання
2 частина аналіз тексту
Урок 5 квітня для 8г кл.
Урок 7 квітня для 8в кл.
Тема Жан Батист Мольєр- майстер класицистичної комедії, його художнє новаторство та вплив на світове театральне мистецтво.
План заняття
1питання. Франція часів Мольєра абсолютиська держава Людовіка ХІV.
Абсолютизм - це повна влада в державі, коли її втіленням є одна людина.
Зразком необмеженої королівської влади в Європі була Франція середини 17 - початку 18 ст. на чолі з королем Людовіком ХІV- "королем - сонцем", як його ще називали.
Йому приписують фразу: "Держава - це я". Жодне питання жаття у країні не вирішувалось без нього. Король стояв понад законом, він сам був законом.
Життя у Франції того часу було суворо регламентоване.Суспільство поділялось на три стани: духівництво (проте церква повністю контролювалась державою), шляхта (її представники буи зобов`язані служити державі та воювати за неї)ю А третій стан складали всі інші: торговці, селяни, ремісники.Саме вони мали утримувати попередніх , працювати, платити податки.
Ось така жорстка структура державного устрою привела, з однієї сторони, до розквіту Франції, її мистецтва, науки. А з іншого боку, - до повного свавілля державного апарату, безправвя більшості населення.
2 питання .Життєвий і творчий шлях Мольєра.
Завдання: перечитати статтю підручника про Мольєра, передивитись відео та занотувати у зошит основні факти життя та творчості драматурга
3 питання. Новаторство Мольєра - драматурга.
Заповнити таблицю:
Правила класицизму Новаторство Мольєра
Мета комедії - розважати Мета - ....
Поділ героїв на позитивних і Іноді персонаж ...
негативних
Персонажі наділені однією певною Поведінка персонажів ...
рисою
Чітка композиція твору Чітка композиція твору іноді...
Дотримання правил трьох В деяких творах ...
єдностей
Дотриманя жанрових рамок Поєднання ...
комедії
ДЗ: занотувати у зошит основні факти життя та творчості драматурга,знати зміст комедії "Міщанин- шляхтич"
https://meet.google.com/nzj-cbhf-idq це посилання для 8в кл. на урок 1 квітня
посилання на урок 30 березня для 8г https://meet.google.com/xkz-ozro-akcкл
Урок для 8г кл.на 29 березня
Урок для 8в кл. на 30 березня
Переглянути відео і скласти конспект уроку за планом:
1. Пояснення терміну "класицизм"
2. Основні риси класицизму
3.Раціоналізм як філософська основа класицизму.
4.Привила класицизму
5.Ієрархія жанрів
6.Видатні представники класицизму
д.з. у відео
Переглянути відео про Шекспіра і дати відповіді на питання письмово
1.Хто були батьки Вільяма?
2.Де він навчався?
3.Що відомо про дружину В.Шекспіра?
4.Як називалась перша поема Шекспіра?
5.Як називався театр, акціонером якого був В.Шекспір?
6.Назвати 2-3 його комедії.
7.Назвати 2-3 його трагедії.
8.Який король покровительствував театру "Глобус"?
ДЗ.Пояснити суть так званого "Шекспірівського питання". (відповіді на питання і ДЗ скинути на мою пошту.
урок для 8г на 12 і 18 січня
урок для 8в на 14 і20 січня
Тема "Франческо Петрарка"
1.Прочитати статтю підручника про Фр. Петрарку
2. Скласти у зошиті розповідь про нього за планом
-родина поета
- становлення особистості Петратки
- збірка "Канцоньєре"
-подорож Європою
- "великий поет та історик"
3.Прочитати сонети № 61 та № 132, виконати письмово завдання 13,15(186)
4 Вивчити один із зазначених сонетів напам`ять.( перевіряти буду після закінчення дистанційки)
5 Переглянути відео
Немає коментарів:
Дописати коментар