6 -і класи

29 квітня ( на два тижні)

Матеріал для  дистанційного навчання


Тема:Генрі Лонґфелло “Пісня про Гайавату” аналіз. 
Тема та ідея твору.Образ Гайявати.

Завдання
1.Опрацювати матеріал уроку.
2.Виписати в зошит Тему, основну думку та ідею твору.
3.Виписати з тексту твору приклади звичаїв та традицій індіанців.


Автор – Генрі Лонгфелло    Рік написання – 1855

Жанр – епічна поема (ліро-епічний віршований твір, у якому зображені значні події та яскраві характери).

Тема: змалювання життя, побуту і звичаїв та легенд корінного населення північноамериканського материка – індіанців.

Ідея: потрібно жити в мирі і злагоді.

Головна думка поеми — заклик до єднання і припинення племінних чвар.

Віршовий розмір – чотиристопний хорей. Немає рими.

Композиція – пролог (заспів) та 22 частини.

Дія поеми відбувається на південному березі Верхнього озера, в лісах Північної Америки.

Головні герої:
Гайавата – головний герой. Він здійснив багато подвигів в ім’‎я свого народу: переміг Меджеківіса, навчив свій народ вирощувати маїс, подолав Міше-Наму, величезного осетра, тим самим позбавивши свій народ голоду. Та найзапекліша битва його була з жорстоким та могутнім Меджисогвоном, духом багатства.
Нокоміс – бабуся Гайавати, вона виховувала онука. Мудра бабуся долучала онука до історії рідного народу. Саме в тісному зв’‎язку поколінь — майбутнє народу.
Західний вітер Меджеківіс – батько Гайавати
ніжна красуня Венона – матір Гайавати. Підступно обманув Меджеківіс довірливу Венону. Народивши хлопчика, вона померла.
Гітчі-Маніто – це владика Життя

Національні традиції та звичаї. Розфарбовування індіанців у яскраві фарби перед боєм; традицію викурювати люльку згоди на знак установлення миру. Опис індіанських звичаїв, традицій, одягу вносить у текст поеми неповторний національний колорит.

Образ Великого Духа Гітчі-Маніту. За віруваннями індіанців, він створив усе живе на землі й послав до людей Гайавату, ім’я якого означає «пророк», «учитель». Мета Гітчі-Маніту – припинити сварки. Він не тільки виконує місію миротворця, а ще і вчить людей жити у мирі Епітети: могучий, милосердний; гіперболи: проводить путь річці, одламав рукою камінь, від подиху гойдаються віти. Головні риси характеру Гітчі-Маніту: розум, мудрість, урівноваженість, гуманізм, сила, мужність. Прийом протиставлення (контрасту), або антитези. Сила — безсилля, згода — ворожнеча, мудрий творець — нерозумні діти. Антитеза дає можливість підкреслити спокій, розум Гітчі-Маніту і войовничість, агресивність індіанців.

Вислів «люлька згоди», «викурити люльку згоди» — означає помиритися, укласти мир. Слугує визначенням миру, дружби, злагоди у стосунках між людьми.

Образ Гайавати в індіанській міфології У роботі над поемою Лонгфелло спирався на індіанські міфи про Гайавату. Він писав: «Гайавата — людина дивного походження. Він був посланим до індіанців, щоб розчистити їхні річки, ліси і риболовні місця, навчити народи займатися мирний ремеслом. У різних племен ця людина була відома під різними іменами: Тісвавоп, Свіаво, Тапавозо, Тачепауиадоп, Гайавата, що означає пророк, учитель. У цей старий переказ я вплів й інші цікаві індіанські легенди… Описувані події відбуваються в країні оджібвеїв, на південному березі Верхнього Озера, між Мальовничими Скелями і Великими Пісками».

Символом чого виступає Люлька Згоди? добровільного примирення і приєднання.

Гайавата як реальна особистість
За твердженням учених, Гайавата — історична фігура. Він жив у XVI ст., був вождем племені онондагів і залишився в пам’яті нащадків завдяки тому, що піклувався про щастя, мир та процвітання індіанських народів. З його ім’ям пов’язують створення Ліги ірокезьких племен, основним завданням якої було встановлення миру на американському континенті. Ліга об’єднувала п’ять племен. Відомо також, що на раді звучав гімн, що починався словами: «Ми прийшли, щоб привітати Мир і подякувати йому».

Головному героєві поеми — Гайаваті, сину Місяцевої дочки Венони і Західного вітру— властиві найпрекрасніші і найблагородніші риси. Він — уособлення кращих людських чеснот. 8) Видатні перекладачі «Пісні про Гайавату». Серед кращих перекладів можна назвати роботи І. Буніна («Песнь о Гайавате»), О. Олеся («Пісня про Гайавату»), Панаса Мирного («Гайавата», версія за мотивами поеми Лонгфелло).

Історія створення твору “Пісня про Гайавату”
Історія написання поеми сягає ще часів ранньої творчості Г.В.Лонгфелло. У цей час письменник з зацікавленістю вивчав історичні, етнографічні і фольклорні ма
Джерело: https://dovidka.biz.ua/pisnya-pro-gayyavatu-analiz


20 квітня 
Завдання для дистанційного навчання

Тема: Г.Лонгфелло "Пісня про Гайявату"

1.Переглянути відеоурок
2.Прочитати твір "Пісня про Гайявату " за підручником








20 березня

Завдання для дистаційного  навчання     6А клас 

Скласти план до уривку з казки «Джим Ґудзик і механік Лукас».(с.187)

План надіслати на вайбер



11 березня

Завдання для дистаційного  навчання   (на два  уроки)  6А клас   

1.Прочитати уривки казки «Джим Гуджзик і машиніст Лукас»

  за підручником

2.Виконати вправу «Так – ні»

          1.М.Енде  - німецький письменник

          2.Джим прибув на острів у посилці

         3.Хлопчик Джим був темношкірим

         4.Жителі острова не полюбили Джима

        5. Цей острів був дуже великий

        6.Джима прозвали Гудзиком,бо він продавав ґудзики

        7.Хлопчик разом з паротяжихою Еммою втекли з острова

        8.Причиною його від`їзду став  наказ короля покинути острів

        9.Джим сам прийняв рішення поїхати з острова

 

 

 



5 березня для 6А кл.
Тема:"Джим Гудзик і машиніст Лукас"

Завдання
1.Переглянути відео урок

 2. Дати відповіді на питання в кінці уроку (усно)




26 лютого

Завдання для дистанційників

1.Прочитати уривки з твору «35 кіло надії» (за підручником)

2.Переглянути відеоурок








12 жовтня
Контрольна робота для дистанційників
1 варіант

1. Слово «міф» означає    а розповідь  б анекдот    в пісня

2.Олімп – це а море  у Греції  б гора, на якій жили боги   в місто у Давній Греції

3. Еллінами називають жителів

а Давньої Греції    б  Давнього Риму   в    Давнього Єгипту

4.Вибрати, якої групи міфів не  було у  Давній Греції: про богів,про подвиги героїв, про сільське господарство, про явища природи

5.Вказати відповідність

   1.Зевс                    а    бог підземного  царства

2.Посейдон          б     бог ковальства

3.Гефест                в     верховний бог

 4.Аїд                       г      бог підводного світу

                                 д      бог мисливства

6.Вказати, хто не належав до богів давніх греків : Посейдон, Гефест, Арес, Зевс,Геракл

7.Прометей – це   а бог, що подарував людям вогонь

 б титан, що викрав вогонь для людей

в звичайна людина, що роздобула вогонь

8.Як  Зевс   Прометея   а  наказав скинути у море

б наказав прикувати до скелі    в прогнав з Олімпу

9.Яку людину називають у сучасному світі нарцисом

а  розумну  б самозакохану   в сором`язливїз

 10.Щ о сталося зі статуєю, яку зробив Пігмаліон

а вона стала живою    б її кинули в море   в  її подарували Зевсові

11.Які три винаходи зробив Талос, учень Дедала ? (с.36)

12.Переказати, як Дедалові вдалося протягнути нитку крізь всі завитки мушлі(с.40)

13.Виписати з тексту , як змінилося життя людей, коли Прометей подарував їм вогонь (с.24)

14.Що залишилося у Прометея на згадку про те, що він довгий час був прикутий до скелі ? (с.26)

 



12 листопада для 6А кл.
Тема: Короткий зміст роману "П`ятнадцятирічний капітан"
Завдання
Познайомитись зі змістом роману










9 листопада
Тема:Жуль Верн.Біографія."П`ятнадцятирічний капітан"






Самостійна робота для тих, 
хто вчиться дистанційно або не був на уроці 7 листопада.
Виконану роботу надіслати мені на вайбер.

1.Байка - це:

а)стародавня оповідь про походження й будову Всесвіту

 б)  народний вислів повчального змісту, що передає узагальнений життєвий досвід

 в) невеликий прозовий або віршований твір алегоричного змісту і повчального характеру

 2.Мова, що ґрунтується на інакомовленні, натяках та інших прийомах, як і утворюють прихо­ваний зміст твору - це:

а)сатира  б) алегорія   в)езопова мова

 3.Байка — це коротке оповідання: 

а)розважального характеру\  б)повчального характеру

 в )фантастичного характеру

 4.Що зазвичай висміюється у байці? (декілька відповідей)

а)зовнішній вигляд  б)фізичні вади людини  в)недоліки суспільного життя

 г) людські вади

 5.Перший байкар світу:

а) Леонід Глібов  б)Жан де Лафонтен   в) Езоп

 6.Де знаходиться мораль у байці?

а)на початку твору   б)наприкінці твору в) обидві відповіді вірні

  7..Що хотіла з'їсти Лисиця у відомій байці Езопа, але не змогла цього зробити?

а)\рибу  б)м'ясо   в)виноград   г)сир

 8.Головна думка байки Езопа "Лисиця й виноград": 

а)Не можна у житті бути безтурботним і не дбати про майбутнє.

 б)Коли хтось неспроможний досягти чогось, посилається на обставини.

 в)Не бути занадто довірливим й об’єктивно оцінювати себе і свої можливості.

 9.  Чому Цикада, героїня однієї з байок Езопа, не мала чого їсти взимку?

а) бо вона не мала де зберігати збіжжя

 б)бо все літо веселилась й не працювала 

 в)бо в неї забрали все збіжжя мурашки

 10.У чому Вовк із байки Езопа "Вовк і Ягня" звинуватив Ягня?

а)у тому, що ягня витоптало його збіжжя

 б) у тому, що воно з'їло його траву  

 в)   у тому, що воно каламутить йому воду й не дає пити

  11.Байка Езопа, в якій засуджуються лінощі, безпорадність, легковажне ставлення до життя:

а)"Вовк і ягня"  б) "Мурашки і Цикада"  в)"Лисиця і виноград"

 12.В основу байки покладено

а)реальну подію  б)вигадку  в)алегоричний сюжет

 13.Хто може бути персонажами байок?

а)люди   б)тварини   в)предмети г) всі відповіді вірні

 14.Вкажіть батьківщину Езопа

а)Франція б)Стародавня Греція  в)Польща

 15.Мораль це-

а)Своєрідний висновок байки, що міститься на початку чи в кінці твору

 б)Перенесення рис характеру людини на образи тварин

 в)Повчання

 16.Які байки, що належать перу Езопа.

а)Мурашки та Цикада  Б)Вовк та Ягня

 б)Лисиця і виноград  г) всі відповіді вірні

 17.  "Не слід зневажати нічого, щоб потім не довелося шкодувати" - це мораль з байки

а)"Крук і Лисиця"  б)"Мурашка і Цикада"

 в)"Лисиця і виноград"

 18. Часом навіть справедливі виправдання не мають сили перед беззаконням багатих та владних людей - це мораль байки...

а)"Квартет"    б)\"Вовк та Ягня"    в)"Мурашки і цикада"

 19.Вкажіть назву байки Езопа, котра стосується лінивої людини людини.

а)"Лисиця і виноград"  б) "Мурашки і Цикада"

 в)"Вовк і Ягня"

 20.Яка хвороба косила лісових звірів у байці "Зачумлені звірі"?

а) холера  б) чума  в) віспа

 21.Хто першим виступив на звіриній раді й визнав усі свої гріхи?

А)Лис  б)Вовк   в) Лев

 22..Кого звірі визнали найгрішнішим?

а)Тигра  б)Лева  в)Осла

 23.У чому полягає гріх Осла?

а) був дуже повільнийб)зайшов у чужий ліс

 в)ухопив жмуток трави

 24.Мораль байки "Зачумлені звірі"

а)"...є гроші — маєш право,

Немає — то під суд іди"

 б)"Хто неспроможний досягти чогось, посилається на обставини"

 в)"Не слід зневажати нічого, щоб згодом не жалкувати

 

 


22 жовтня для 6а кл.
Тема : Байка як літературний жанр.
Завдання
1.Переглянути відео.



 
2.Записати у зошит значення слів:
-алегорія
-персоніфікація
-гумор
-сатира
-будова байки
-мораль
-творці байок







1 жовтня для 6а кл.

Тема: Міфи про Геракла.

1.Прослухайте міф про Кербера





2.Перевірте свої знання




24 вересня для  6А кл.

Тема: Давньогрецький міф про Прометея

Завдання

1.Дочитати міф про Прометея

2.Переглянути мультфільм


3.Завдання 4(с.33) виконати письмово у зошиті.




21 вересня

Тема:Давньогрецькі міфи

Д.З Прочитати міф про Прометея (с.28-32)

Завдання 1,3 на с.32 (усн























19 вересня для 6а кл.https://meet.google.com/odt-bnmm-sio

5 вересня6 для 6а кл.https://meet.google.com/rvb-isjt-snm


1 і 2 червня

Література на літо

 1.Балади про Робіна Гуда

2.Ф.Шіллер «Рукавичка»

3.Вальтер Скотт «Айвенго»

4.Дж.Олдрідж «Останній дюйм»

5.Р.Кіплінг «Якщо..», «Балада про схід і захід»

6.Р.Стівенсон «Вересовий трунок»

7.Е.По «Золотий жук»»Павутинка»

8.А.Конан-Дойл «Спілка рудих», «Пістрява стрічка»

9.О.Генрі «Дари волхвів»

10.Г.Уелс «Чарівна крамниця»

11.Р.Акутагава «Павутинка»

12.А.Азімов «Фах»

13.К.Вонегут «Брехня»

14.Д.В.Джонс «Мандрівний замок Хаула»

 

30 травня 6А і 6Бкл.

31 травня 6В і 6Г

Тема: Перегляд фільму "Міо,мій Міо"




30 травня 6А https://meet.google.com/ogw-yqnz-bhs  

26 травня 6В і  6Г кл.

25 травня 6А  і 6 Б кл.

Контрольна робота 

1 варіант для хлопців

2 варіант для дівчат

Роботу переслати мені на вайбер до 15 год. сьогодні

1.Встановити відповідність між автором і його твором

 1.Р.Бредбері               а «Люлька згоди»

  2.Р.Шеклі                б «Усмішка»

  3.А.Ліндгрен              в «Запах думки»

                                         Г  «Міо, мій Міо»

2. Хто з американських письменників говорив, що замість університету він закінчив бібліотеку?

3.У якому творі  змальовано людство після атомної війни

 А) «Міо,  мій Міо»  б) «Усмішка»  в) «Запах думки»

4. Встановити відповідність між героєм і предметом, що йому належав

1.Кліві                    а яблуко

  2.Том                      б пістолет

     3. Буссе              в шматок картини

                                 г  поштова сумка

5.Вказати зайве  (твір  ««Міо, мій Міо»)

 Меч, кінь, сопілка, зореліт,пивна пляшка.

6.Встановити правильну послідовність подій у творі «Міо, мій Міо»

А прохання продавчині

Б знайомство з батьком

В політ з духом

Г Юм-Юм знайшовся

Д  хлопці у дуплі дерева

7.Вибрати риси , які характерзують  Тома(«Усмішка»)

Відчуття прекрасного, жорстокість, плаксивість, чутливе серце, милосердя.

8.Вказати назву твору за змістом

А  про фантастичних інопланетних звірів   - ….

Б  про про життя людства у майбутньому –  ….

В  про стосунки батька і сина - …

9.Про кого з героїв твору казали, що він головастий, з чутливим серцем а) Буссе  б) Кліві   в) Міо   г)Том

А) Юм -Юм   б) Кліві    в) Міо    г)Том

10.Перерахувати 4-5 чарівних помічника  Міо та Юм-Юма, які допомагають їм у боротьбі з Като та його слугами .

 

 2 вар.

                            1. Встановити відповідність між автором і  містом, де він народився 

   1.Р.Бредбері             а Віммербю

  2.Р.Шеклі                    б Нью -  Йорк

  3.А.Ліндгрен              в Вокіган

                                         Г  Оменья

2.Хто з американських письменників писав біля 50 творів на рік?

3. У якому творі  змальована казкова історія про перемогу добра над злом

А) «Міо,  мій Міо»  б) «Усмішка»  в) «Запах думки»

4. Встановити відповідність між героєм і твором

1.Кліві                    а «Люлька згоди»

  2.Том                   б «Усмішка»

  3. Буссе               в «Запах думки»

                                г  «Міо, мій Міо»

5.Вказати зайве  (твір  «Запах думки»)

Стерв`ятник, кінь, дятел, білка, вовк.

6.Встановити правильну послідовність подій у творі«Запах думки»

А падіння корабля

Б поєдинок зі  стерв`ятником

В велика пожежа

Г зустріч з зеленою білкою

Д у зорельоті

7.Вибрати риси , які характерзують  Міо («Міо, мій Міо»)

Відвага, доброта, плаксивість, боягузство, мужність.

8.Вказати назву твору за змістом

А  про фантастичних інопланетних звірів   - ….

Б  про про життя людства у майбутньому –  ….

В  про стосунки батька і сина - …

9.Хто з героїв твору  був сиротою і сином короля одночасно

А) Юм -Юм   б) Кліві    в) Міо    г)Том

10.Перерахувати 4-5  чарівних помічника  Міо та Юм-Юма, які допомагають їм у боротьбі з Като та його слугами .

 


23 травня 6Г кл.  https://meet.google.com/kvc-bnmh-hxt

23 травня 6 В кл.https://meet.google.com/uxv-zdnp-zib

23 травня 6Б кл.https://meet.google.com/cav-stek-iju

23 травня 6 Акл.https://meet.google.com/soq-evuy-qjv

23 травня  6А і 6Б кл.

24 травня 6В і 6Г кл.

Тема: Образи головних героїв. Перемога добра над злом.

Робота над текстом .





19 травня для 6Г кл.  https://meet.google.com/jkf-kntc-etp

19 травня для 6В кл.https://meet.google.com/wuo-gsgr-dtn

18 травня для 6Б кл.https://meet.google.com/pps-xshj-faf

   18 травня 6А і 6Б кл.
19 травня 6В і 6Г кл.

Тема:Робота над текстом твору "Міо, мій Міо"


Виконати тестове завдання"Так - Ні"

Роботу слід надіслати до 15 год. сьогодні 
через вайбер

1.Головного героя звати Буссе

2.Він був сиротою.

3.Буссе жив з дідусем і бабусею.

4.Вони його дуже любили.

5.Понад усе Буссе мріяв знайти тата.

6.Золоте яблуко йому дала продавчиня.

7.Дух сидів у пляшці з-під молока.

8.Дух з Буссе полетіли до Країни Далекої.

9.Король цієї країни шукав Буссе сім років.

10.Виявилось, що справжнє ім`я Буссе – Міо.

11.Батько Міо був королем Країни Далекої.

12.Міраміс – це син садівника.

13.Жителі  Країни Далекої жили за законами добра і справедливості.

14.Жорстокий лицар Като перетворював викрадених дітей на вовків.

15.Він виривав у людей серця і вкладав камінь

16.Міо з Юм – Юмом вирушили на боротьбу з Като.

17.Міо отримав від друзів  чарівні предмети: хліб, гітару, ложечку, плащ.

18.Для боротьби з Като Зброяр викував меч, що розтинає камінь.

 

 



Урок асинхронний

                16 травня для 6А і 6Б кл.                
17 травня для 6В і 6Г кл.

Тема: А.Ліндгрен "Міо,мій Міо"

Завдання
1.Переглянути відео про А.Ліндгрен і короткий переказ твору"Міо,мій Міо".
2.Прочитати уривки з твору(с.228 -231) і підготуватись до виконання тестових завдань






12 травня для 6Г кл.https://meet.google.com/puo-ejdj-wdj

12 травня для 6В кл.https://meet.google.com/neq-znwr-nud


Тема: "Запах думки".Робота над текстом


Завдання

Виправити кожне твердження, що подане нижче.

Речення не переписувати, виправити1-2 слова і в такому вигляді надіслати мені на вайбер сьогодні до 15 год.

1. На кораблі Кліві зламалась система обігріву.

2.Це трапилось, коли він пролітав зоряне скупчення Оріон.

3.Він зробив посадку на планету З-М-20.

4.Немов риба вплив поштоліт у атмосферу планети.

5.Відбігши сотню метрів, Лерой побачив, як його корабель затонув.

6.Першою  твариною, яку побачив Кліві, був собака з темно- зеленим хутром.

7.У тварин на цій планеті не було шерсті.

8.Зелений вовк роздер на шматки зелену білку.

9.Тварини між собою спілкувались за допомогою запаху.

10.Коли до пантери залишилося півтора метри, Кліві подумав про м'ясо.

11.Кліві оповив себе уявною ковдрою, коли уявив себе пантерою.

12.Наступного дня поштар зустрівся з трьома вовками.

13.Спасаючись від вовків, Лерой прикинувся трьохметровим кущем.

14.Коли Кліві був «кущем», йому на плече сів великий орел.

15.Пташка довбала Кліві-  «кущу»  голову.

16.Стерв`ятник напав на Лероя, бо той  уявив себе  квіткою.

17.Щоб втекти від пантери і вовків, Лерой уявив себе дощем.

18.З чужої планети Лероя врятував пожежник.

 



Урок асинхронний

10 травня для 6В і 6Г кл. 
11травня для 6А і 6Б кл.

Тема: Утвердження сили людської думки в оповіданні "Запах дмки"


Завдання 
1.Переглянути відео
2.Відповісти на питання. Відповідь має бути короткою (1-2 слова)
3.Прочитати твір "Запах думки"
Роботу слід надіслати до 15 год. сьогодні




Питання для відповідей:

1.В якій країні  жив Р.Шеклі?

2.Ким він був у армії?

3.У якому університеті навчався? Назвати місто.

4.Яке українське місто відвідав Шеклі?

5.Назвати планету , на яку потрапив герой оповідання «Запах думки».

6.Назвати ім`я головного героя.

7.Як спілкувалися між собою тварини цієї планети?

8.Ким працював головний герой?

9.Якого кольору був інопланетний вовк?

10.Як герой оповідання переміг вовка? Що він для цього зробив?

11. Якого кольору була інопланетна пантера?

12.Як людині вдалось перемогти стерв`ятника? Що він для цього зробив?

 


5 травня  для 6В кл.https://meet.google.com/vap-juju-bzc


4 травня 6б кл.https://meet.google.com/jof-ubhe-jiq

4 травня 6а кл.https://meet.google.com/oaf-zhtb-jne

3 травня для 6В і 6Г кл.             Урок асинхронний!!!

Тема : Роберт Шеклі. Запах думки.

Завдання
1.Переглянути відео.
2.Записати у зошити :
- тема твору
- ідея
-конфлікт
-головні герої
-місце і час дії
- гуманістичний зміст оповідання
-риси характеру Лероя Кліві




28 квітня для 6В і 6Г кл.  Урок асинхронний!!!
4 травня для 6А і 6Б кл.
Тема: Розвиток мовлення.Твір.
"Місто та його жителі після атомної війни. За твором Р.Бредбері "Усмішка"

Приблизний план твору

1.Опис міста
2.Життя людей ( одяг, речі побуту, свята)
3.Вони люди чи звірі?
4.Майбутнє цивілізації. Яке воно?

Твори надіслати сьогодні на вайбер або на пошту Remarchuk58@i.ua



28 квітня для 6В кл.https://meet.google.com/mcn-wyuq-zwb
27 квітня для 6б кл.https://meet.google.com/qct-zbbu-ipg



26 квітня для 6Г кл. https://meet.google.com/ucf-iidc-rxy


26 квітня для 6В кл.https://meet.google.com/ank-pkno-dex



26 квітня для 6в і 6г кл.
27 квітня для 6 А і 6Б кл.

Тема: Образ Тома в оповіданні "Усмішка"


Завдання
1.Переглянути відеоурок



2.Виконати тестове завдання"Так - Ні"

1.Події у творі відбуваються напередодні атомної війни.
2.Це 2061 рік.
3.Хлопчика звати Грігзбі.
4.Він (хлочик)  сирота.
5.Натовп почав збиратись на площі з 5 год.ранку.
6.Натовп зібрався, щоб помилуватись картиною.
7.Люди прийшли , щоб виявити свою ненависть до Минулого.
8.Картина на площі називалась"Мона Ліза".
9.На свято науки жителі ходили в бібліотеку.
10.Коли Том поглянув на картину,  то вражений укляк.
11.Люди, які шматували картину, були схожі на зграю голодних птахів.
12.Одна жінка від ненависті жувала шматки картини .
13.Хлопчику вдалось врятувати шматок з усмішкою мони Лізи.
14.Том жив за містом у селі.
15.Він жив у зруйнованій силосній башті.
16.На той час його родина вже спала.
17.Брат чекав на  Тома і ще не спав.
18.Надію на повернення до нормального життя автор пов`язує  з образом Тома.

Роботу слід надіслати до 15 год. сьогодні









21 квітня для 6Г кл.https://meet.google.com/hsk-wcso-uqx

21 квітня для 6В кл.  https://meet.google.com/qon-xttz-kke
20 квітня для 6Г кл  .https://meet.google.com/imf-ouou-wji
20 квітня для 6а кл. https://meet.google.com/ddr-vvsg-zfv


19 квітня для 6Г кл.  https://meet.google.com/sjy-hxmy-cos
  
19 квітня для 6В кл.  https://meet.google.com/duu-mncw-ozd
Шановні шестикласники !
Надішліть к.р. і позакласне читання, хто ще не надіслав

18 квітня для 6б кл.    https://meet.google.com/psp-vaxd-pvy

18 квітня для 6А кл.https://meet.google.com/ktp-bmes-bpa
Урок 18 квітня для 6А і 6Б кл.
Урок 19 квітня для 6В і 6Г кл.

Тема: Рей Бредбері "Усмішка"


Завдання 
1.Переглянути відео
2.Прочитати оповідання "Усмішка"
3.Відповісти на питання на с. 212 (усно)





14 квітня для 6В і 6Г кл.

13 квітня  для 6А і 6Б  кл.

Контрольна робота 

1 варіант для хлопців

2 варіант для дівчат

Роботу переслати мені на вайбер до 15 год. сьогодні


1 варіант

1.Як перекладається псевдонім Мацуо Басьо

А)банан  б) персик  в) сакура

2.Не характерно для хайку

А) вірш без рими  б) складається з 17 складів

В) трирядковий вірш  г) римований вірш

3.Назвати  3 «сезонних» для весни  слова у  хайку.

4.  «Прощавайте , пущі дикі, тіняві гаї..». Виділені слова є

А)епітети  б) порівняння  в) метафори

5.Встановити відповідність між поетом і родом його занять

1. М.Басьо              а  поет – орач

2.Г.Лонгфелло      б шкільний учитель

3.Р.Бернс               в священик

                                 Г  професор університету

6.Основна думка твору «Люлька згоди»  - це

А) змалювання індіанської природи 

Б)переказ індіанських легенд

В) заклик до миру

7.Гайявата – національний герой

А) ескімосів  б) американських індіанців

В) англійців

8.Який факт біографії не належить Мацуо Басьо:

Народився в родині самурая, покинув державну службу, учень  подарував йому хатину, викладав в університеті

9.Встановити відповідність між цитатою і автором

1.»Ваша сила тільки в згоді..»      а    Мацуо  Басьо

2. «Чути, як надра каштану

  Гризе хробак..»                                б  Роберт  Бернс

3. «Моє серце в верховині,

       Де б не був я сам..»                   в   Р.Шеклі

                                                               Г   Г.Лонгфелло

10.Хто з поетів  перекладав вірші 18  мовами

  А) М.Басьо         б)     Г.Лонгфелло      в) Роберт  Бернс

11.Назвати італійські міста і їх пам’ятки з вірша «Листівки з видами міст»

  Місто                          пам’ятки

---------------            ----------------------

----------------          -----------------------

----------------            ----------------------

12.Визначити основну думку вірша       «Листівки з видами міст».

 

2 варіант

1. Кого називали поетом- орачем

  А) М.Басьо         б)     Г.Лонгфелло      в) Роберт  Бернс

2. Не характерно для хайку

а) трирядковий вірш  б) римований вірш

в) вірш без рими    Г) складається з 17 складів

3. Назвати  3 «сезонних» для літа  слова у хайку.

4.  «Прощавайте ,сині гори, білії сніги..». Виділені слова є

           А) епітети  б) порівняння  в) метафори

5.Встановити відповідність між поетом і його твором

1. М.Басьо                 а  автор хайку

2.Г.Лонгфелло          б автор «Моє серце в верховині..»

3.Р.Бернс                   в  автор «Полліанни»

                                     Г  автор « Люльки згоди»

6.Основна думка твору «Люлька згоди»  - це

А) змалювання індіанської природи 

Б)переказ індіанських легенд

В) заклик до єднання

7.Гайявата – вождь племені  а) шошонів  б) сіу  в) ірокезів

8.Який факт біографії не належить  Г.Лонгфелло        

Служив у війську,  народився у родині адвоката, мав здібності до музики і малювання, перекладав твори з 18 мов.

9.Встановити відповідність між цитатою і автором

1.«Запаліть люльки на згоду…»              а   М.Басьо

2.»Жабка стрибне – сплеск
пролунає..»                                                    б Р.Бернс

3.»Будь здорова, верховино..»                 в  Г.Лонгфелло

                                                                           Г   Р.Шеклі

10.Хто з письменників ще й обробляв землю

  А) М.Басьо         б)     Г.Лонгфелло      в) Роберт  Бернс

11.Назвати італійські міста і їх пам’ятки з вірша «Листівки з видами міст»

  Місто                          пам’ятки

---------------            ----------------------

----------------          -----------------------

----------------            ----------------------

12.Визначити основну думку вірша       «Листівки з видами міст».

 






11 квітня для 6А і 6Б кл.
12 квітня для 6Г і 6В кл.

Тема : Підготовка до контрольної роботи

Завдання
1. Повторити матеріал теми "Поетичне бачення світу"(с.192 -204)



7 квітня для 6Г кл.  https://meet.google.com/hod-qkmz-tpa

7 квітня для 6В кл.https://meet.google.com/gzi-zeep-pyp


Тема:Дж.Родарі "Листівки з видами міст"

Завдання 
1.Прочитати вірш на с.203-204 
2.Виписати назви італійських міст, які згадуються у вірші, і які видатні місця є у цих містах


6 квітня для 6 б кл.https://meet.google.com/roc-ubfz-hry


6 квітня для 6А кл.  https://meet.google.com/nef-tejo-rdt


4 квітня для 6А і 6Б кл.
5 квітня для 6В і 6Г кл.

Урок асинхронний!

Тема :   Позакласне читання. О.`Генрі  "Вождь червоношкірих"

Завдання

1.Прослухати аудіокнигу.



2.Виконати тестові завдання і надіслати мені на вайбер
до 16 год. 4 квітня.
Роботи, прислані пізніше, перевірятись не будуть!!!

1.Як головні герої вирішили роздобути грошей
а)отримати за викрадену дитину  б) заробити  в) вкрасти

2.Навіщо їм потрібні були гроші
а) віддати борг  б) купити зброю  в) здійснити аферу з землею

3.Скільки років було викраденому хлопчику
а) 8  б)10  в) 12

4.Ким був його батько
а)  ковбоєм     б) бродягою  в) поважною людиною

5.Як поставився хлопчик до пропозиції Біла покататись
а) злякався   б)погодився  в) кинув в нього цеглиною

6.Скільки грошей вимагали викридачі у батька хлопчика
а) 250 доларів б) 1500  в)2000 
7.В яку гру грались викрадачі з хлопчиком
а) в індіанців  б) в піратів   в) в розбійників

8.Чому хлопчик не хотів повертатись додому
а) боявся батька  б) не мав друзів в) там було нудно

9.Як викрадачі ставились до хлопчика
а) турбувались про нього  б)боялись  його в)раділи за нього

10.Що батько відповів на вимогу викрадачів
а) забере хлопчика додому за 250 доларів б) викличе поліцію 
 в) йому дитина не потрібна

11.Як жителі міста поставились до звістки про зникнення хлопця
а) налякались б) зраділи   в) засумували

12.Як викрадачі позбулись дитини
а) втекли від нього б) продали бродягам   в) відвезли батькові і заплатили йому гроші.



31 березня для 6Г кл. https://meet.google.com/oak-kgih-fyb
31 березня для 6В кл.https://meet.google.com/gmc-iqpu-bbp

30 березня для 6Б кл.  https://meet.google.com/zsa-tffe-zhw

30 березня  для 6А кл.https://meet.google.com/imo-zddp-bvd



Урок асинхронний!

Урок 28 березня для 6А і 6Б кл.

Урок 29 березня для 6В і 6Г кл.

Тема уроку: Г.Лонгфелло "Пісня про Гайявату"

Завдання 
1.Переглянути відеоурок


2.Записати в зошит розповідь про Г.Лонгфелло
3.Виписати риси характеру Гітчі- Моніто.






24 березня для 6Г кл.    https://meet.google.com/cax-sqjt-iyi


24 березня для 6В кл.   https://meet.google.com/ggz-vvzj-vsj



22 березня для 6Г кл .   .https://meet.google.com/tau-nmmw-zug
.  
22 березня для 6В кл.   https://meet.google.com/uhp-khiv-ccr


21 березня для 6б кл.      https://meet.google.com/ifj-dmxz-qtz

21 березня для 6 А кл.   https://meet.google.com/trb-viio-nwy


21 березня  урок для 6А і 6Б кл.

22 березня урок для 6В  і 6Г  кл.

Тема: Роберт Бернс "Моє серце в верховині"

Завдання 
1.Переглянути відеоурок




2.Вивчити вірш "Моє серце в верховині" напам`ять ( за бажанням)
3.Прослухайте пісню на вірші Р.Бернса


17 березня для 6 в кл.https://meet.google.com/gsj-bjzv-vff

Урок 16 березня   6А,6Б кл. (асинхронний)

Тема: Мацуо Басьо. Хайку.


Завдання


1.Переглянути відео.Познайомитись з біографією Мацуо Басьо.










2.Прочитати зразки хайку у підручнику (с.194-195)
3.Скласти 1-2 власну хайку.                                        


Завдання  для самоперевірки  
для 6Б класу

1.Мацуо Басьо - це поет

 А  англійський   Б  китайський японський

 2.Мацу Басьо народився в сім'ї:

  А  адвоката   Б   самурая   В лікаря   Гкомівояжера

3."Басьо" у перекладі з японської означає:

 А  лимон   Б  банан   В  мандарин

 4.Басьо був учителем:

 А  філології   Б..віршування   В  музики   Г  філософії

 5.Невеличку хатинку подарував Басьо:

 А  багатий сусід   Б  багатий самурай  В  багатий учень

 6.Хайку - це традиційний японський трирядний вірш, що містить:

 А  15 складів   Б  19 складів  В.17 складів

  7. Хайку пов'язані з :

 А.порами року   Б  слабкістю людей   В  розчаруваннями

  8.  У хайку: Старий ставок!

     Жабка стрибне -

       сплеск пролунає - автор розповідає про

 А  літо  Б  весну   В   зиму   Г осінь

 9.  Як називаються слова, що допомагають зрозуміти, про яку пору року йдеться у хайку: 

А  "повсякденні"   Б  сезонні"  В  "типові"

 10.Чого немає у поезії японців (хайку)?

 А  емоцій   Б  рими   В  символів

 

11.Виберіть ті слова, які характеризують хайку. (декілька варіантів )

 лаконічність , жартівливість ,  різна кількість рядків ,  підтекст ,

 філософський зміст, насиченість художніми засобами,  наявність рими

 

17 березня для 6 в кл.https://meet.google.com/gsj-bjzv-vff 



16 березня посилання для 6Г кл.https://meet.google.com/byn-wduk-cza




14 березня для 6Б кл.https://meet.google.com/idg-iubc-rgf




14 березня для 6А кл.  https://meet.google.com/dra-ckez-esv





12 березня   посилання для 6Б кл.  https://meet.google.com/srq-gixu-tnd



12 березня  посилання для 6а кл.  https://meet.google.com/zex-eief-jna




Дорогі діти! 
Сьогодні ми продовжуємо навчання по змозі.Сподіваюсь, що ви всі у доброму здоров`ї.

9 березня урок для 6А і 6Б кл.
10 березня урок для 6В і 6Г кл.



Тема уроку "Філософський зміст казки "Маленький принц"

Нагадую, ми зупинились на тому, які планети відвідав маленький принц під час своєї 
подорожі і кого він там зустрів.
1 планета  - король.
2 - честолюбець.
3 - пияк.
4- бізнесмен.
5 - ліхтарник
6 - географ.
На жодній із них він не зустрів того, хто міг би стати йому другом. За винятком однієї людини.  Хочете дізнатись хто це? Прочитайте !!!


2.Перегляньте презентацію






Ці уроки асинхронні !!!


Урок 9 лютого  6А і 6Б клас
10 лютого 6В і 6Г клас

Тема: Позакласне читання Марк Твен "Принц і злидар"

Завдання: дочитати, дослухати чи додивитись твір"Принц і злидар".
Дати розгорнуту відповідь на питання "Чим сподобався (не сподобався) твір? - 4-5 речень.

Про контрольну роботу
1.Робота обов`язкова для всіх учнів класу.
2.Текст роботи з`явиться на блозі згідно зі шкільним розкладом дзвінків ( на початку уроку).
3.Роботу потрібно здати не пізніше кінця уроку за розкладом.
4.Дівчата виконують 1- й  варіант, хлопці виконують 2-й варіант.
5.Роботу надсилати на пошту  
Remarchuk58@i.ua


До контрольної роботи повторити матеріал підручника (с.130-169)

УВАГА
Контрольна робота буде  наступного тижня!!!




для 6Г класу    https://meet.google.com/ufx-sbwp-jqg











Урок 7 лютого
урок 8 лютого  6В клас і 6Г клас
Тема:Заключний урок за твором "Сліпий музикант"

Завдання 

Підготуватись до позакласного читаня .Марк Твен "Принц і злидар"

Прослухати аудіокнигу  (у скороченому варіанті)















https://meet.google.com/ggu-ctfb-ufq  для 6гhttps://meet.google.com/ggu-ctfb-ufq кл.

ак

для 6 а кл.    https://meet.google.com/iwj-wrew-hni

Урок 2 лютого 6А і 6Б клас 

3 лютого 6В  і 6Г клас


Тема:  Пошуки Петром Попельським свого місця у світі. (продовження)

І. Вікторина
1.Як звати головного героя?
2.Чим займався батько Петрика?
3.Як Дядько Максим став калікою?
4.На якому інструменті грав Йохим? А мама?
5.Як звали сліпих дзвонарів ?
6.Куди ходив Петро зі сліпими жебраками?

ІІ. Перевірка ДЗ.
Переказ уривку.
ІІІ. Робота над текстом.
Знайти уривки у творі , в яких передаються почуття сліпих дзвонарів , прочитати   їх
(с.165- 167)


ДЗ.Виконати тестові завдання
1.Як звали головного героя повісті «Сліпий музикант»
а) Петро;
 б) Максим;
 в)Федір


2.Дівчинку, з якою дружив сліпий хлопчик, звали:
 а) Аліна б) Вероніка; в) Евеліна
3. Де вперше зустрілись Евеліна і Петрик?
А) у лісі   Б) на горбку;   В) у маєтку
4.Першим, хто привчив хлопчика слухати музику був: 
а) дядько Максим   б) конюх Юхим;   в) батько.
5.Вечорами хлопчик втікав до
а) батька; б) дядька Максима  в) конюха Юхима.
6.Перший музичний інструмент, на якому почав грати хлопчик
а) фортепіано; Б) сопілка  в) гітара
7.Якою була реакція Евеліни на зізнання Петруся, що він – сліпий 
А) заплакала    Б) злякалась і втекла    В) розсміялась.
8.Настрій хлопчика змінився після зустрічі в монастирі зі сліпим:
а) дзвонарем          б) монахом  в) дяком.
2 завдання
с.170 (завд.4 письмово)


 





Урок  31 січня   для 6А  і  6Б класів
Урок 1 лютого для 6В і 6Г класів.

Тема:  Пошуки Петром Попельським свого місця у світі.

Завдання
1.Переглянути відео. 
2.Відповісти на питання "Які перешкоди чекали Петра на його життєвому шляху? Як він їх долав?
3.Прочитати уривок повісті(с.164- 167).Підготувати усний переказ уривку.







ДЗ.Завдання 3 (с.169 підручника) письмово. Роботи зараз надсилати не потрібно.




https://meet.google.com/iwn-qiyv-jce для 6Г 



https://meet.google.com/zck-aujj-uvm     для6в
https://meet.google.com/guj-ixxj-smu посилання для 6б кл. 3 листопада

                      Урок 3 листопада 6А і 6Б кл

                       Урок 4 листопада 6В і 6Г кл. 

Тема уроку: Робота над текстом твору "Острів скарбів"

    І.1.Чому цей твір називають пригодницьким романом?

  2.Назвіть ознаки цього жанру.

       3.Які види романів ви знаєте?

  4. Назвіть головних героїв роману Стівенсона.

55   ІІ.Перевірка ДЗ.

 П       Переказати уривок з м\ф, що сподобався.

ІІІ.ІІІ.Робота з текстом.Розповісти історію Бена Гана.

Як    Які риси головного  героя проявляються у цій його  пригоді?

 ІV   4..Аналіз образу Джима Гокінса (риси характеру, пригоди).Підібрати цитати.  

ДЗ.    ДЗ.Прочитати твір до кінця. Підготуватись до виконання тестів.

       



а

\




  































https://meet.google.com/pmj-kezy-czj на урок 4 листопада 6а кл.








Урок 1 листопада 6А і 6Б кл.

Урок 2 листопада 6В і 6Г кл. 

Тема:"Острів скарбів"

Завдання 1.Переглянути мультфільм 

Завдання 2.  Переказати уривок з м\ф, що сподобався (усно)

              














   


 





              


































                     

                                        


    



Урок 10 червня

Тема : Тестові завдання ("Чорнильне серце")

1.Що потрібно Козерогу від Морімера?

гроші   книга  донька   карта скарбів

2.Для Елеонор  книги - це

ляльки  розвага  діти  друзі

3.Що не вміли люди Лаприкона

писати   читати  працювати  говорити правду

4.Хто є зрадженим зрадником?

Каприкон   Козеріг  Баста  Вогнерукий

5.Хто вмів "оживляти " книги

Меггі  Козеріг   Вогнерукий

6.Чому Морімер не читав для Меггі книжок?

боявся її зникнення  не лювив читати  не мав часу  змушував її читати

7.Куди поділась мати Меггі

не повернулась з подорожі    потрапила в книгу   померла  загинула в катастрофі

8.Срашна істота з книги для знищення Каприкона

монстр  привид  змія   Мінотавр

9.Чому вчить роман?

оцінювати свої вчинки   оцінювати вчинки інших   досягати мети

читання буває небезпечним















Урок 25 квітня

Тема:Образ Меггі ("Чорнильне серце")

Завдання: переглянути відеоурок




ДЗ: записати у зошит пригоди, які трапились з Меггі.

Урок 22 квітня

Тема "Корнелія Функе "Чорнильне серце"

Завдання :переглянути відео




ДЗ: знати текст твору.

Урок 29 квітня  7а кл.

https://meet.google.com/byq-ouqs-trq



ДЗ Створити фанфік до новели "Павутинка"( тобто власний варіант закінчення твору)б




https://meet.google.com/tms-rmtm-dfv

Урок 29 квітня 7б кл.

ДЗ Створити фанфік до новели "Павутинка"( тобто власний варіант закінчення твору)


Урок 27 квітня 7а і 7б кл.

Тема : Рюноске Акутагава "Павутинка"



1.Переглянути відео і записати в зошит найцікавіші факти життя Р.Акугагави

2.Проаналізувати твір "Павутинка" і  записати у зошит:

- жанр твору

- його тему та ідею

- головну думку

-місце дії

3.Що означають символи твору(записати у зошит):

  -Будда

-павук

- павутинка

- лотос.  

ДЗ.Прочитати і знати зміст твору "Павутинка"

7б кл.  22.04

https://meet.google.com/okc-yybg-buw

   https://meet.google.com/xpg-pqed-njz

ДЗ.Написати твір - мініатюру "Моя іграшка з Чарівної крамниці"

Уявіть, яку б іграшку ви купили в такій крамниці. Опишіть крамницю і іграшку.


Урок для 7а кл.

https://meet.google.com/qea-odnx-dgn 20 квітня

ДЗ.Написати твір - мініатюру "Моя іграшка з Чарівної крамниці"




     Урок 7а 7б кл. 20 квітня

1.За жанром "Чарівна крамниця" - це

варіанти відповідей
 

новела

 
 

оповідання

 
 

повість

 
 

казка

Запитання 2

Хто привів до крамниці оповідача?

варіанти відповідей
 

Батько

 
 

Джип

 
 

Джим

 
 

дідусь

Запитання 3

Чиї чарівні риси успадкував Джип?

варіанти відповідей
 

Батька

 
 

Бабусі

 
 

Матері

 
 

Дідуся

Запитання 4

Які діти могли заходити до крамниці?

варіанти відповідей
 

Тільки маленькі

 
 

Тількі хороші

 
 

Тільки веселі

 
 

Тількі мрійливі

Запитання 5

Яку коробку хотів мати Джип?

варіанти відповідей
 

"Невловимий гріш"

 
 

"Зникаюче яйце"

 
 

"Чарівна скриня"

 
 

"Купи і дивуй друзів"

Запитання 6

Що продавець відібрав у батька Джипа?

варіанти відповідей
 

Коробку

 
 

Папір

 
 

Капелюх

 
 

Гроші

Запитання 7

Що продавець відірвав від рукава оповідача?

варіанти відповідей
 

Білого кролика

 
 

Чорного чортика

 
 

Червоного чортика

 
 

Червоного кролика

Запитання 8

Що викликало ревнощі у батька Джипа?

варіанти відповідей
 

Хлопчик приділяв більше уваги іграшкам, а не йому

 
 

Хлопчик був схожим на свою матусю, а не на нього

 
 

Хлопчик ухопив продавця за палець точно так, як і його

 
 

Хлопчик вірив у чари, а не йому

Запитання 9

Що було незвичайного у зовнішності продавця?

варіанти відповідей
 

Він був крихітного зросту

 
 

У нього були різні вуха

 
 

У нього були дуже довгі руки

 
 

Він мав різні очі

Запитання 10

Що дуже сильно налякало батька Джипа в крамниці?

варіанти відповідей
 

Джип зник

 
 

Джип загубився

 
 

З нього витягли чортика

 
 

Магічні речі

Запитання 11

Що знаходилося у чотирьох пакунках?

варіанти відповідей
 

Кошеня, лялька та зникаюче яйце

 
 

Олов'яні солдатики, чарівний потяг та кошеня

 
 

Барабан та олов'яні солдатики

 
 

Олов'яні солдатики та кошеня

Запитання 12

Яка ідея твору Г. Уеллса "Чарівна крамниця"?

варіанти відповідей
 

Твір уславлює людяність, добро, вчить бачити прекрасне у світі, закликає вірити в дива, магію, добро і зло

 
 

Відвідини батьком та сином чарівної крамниці; незвичайні подарунки для Джипа

 
 

Лише ті люди котрі вміють мріяти і фантазувати можуть побачити чари і відкрити для себе світ фантастичного і цікавого

 
 

Диво для Джипа продовжується вдома, батькові ж воно недоступне

Створюйте онлайн-тести


урок 7а і 7б кл.15 квітня

1. Переглянути відеоурок

2. Занотувати  в зошитах інформацію про Г.Веллса, назви його творів.



ДЗ.Знати зміст оповідання "Чарівна крамниця"                                                  



посилання для 7б кл. 13. 04

https://meet.google.com/vih-jefj-ipy

Посилання на урок 7а кл. 13 квітня

1 частина https://meet.google.com/vds-vfpk-ngs

2 частина : аналіз образів новели. складання порівняльної таблиці

ДЗ.Закінчити таблицю



Урок для 7а , 7б на 8 квітня

Тема: Робота над текстом новели "Останній листок".

Завдання 1. Перелянути відео.




                2. Словникова робота. Пояснити значення слів (записати у зошит) : зефір, шедевр, пневмонія, Мойсей.

                 3.Виконати тестові завдання.

Запитання 1

1.Що мріяла намалювати Джонсі?

 а) Статую Свободи;  б) Неаполітанську затоку;  в) потрет Сью.

 Запитання 2

2. Що лічила Джонсі?

 а) листки на плющі;  б) листки на клені;  в) листки на дикому винограді.

 Запитання 3

3. Чому Джонсі чекала, коли впаде останній листок?

 а) дівчина вважала, що тоді і вона помре; б) дівчина хотіла швидше побачити зиму;

 в) дівчина хотіла вирубати рослину.

 Запитання 4

4. Ким був старий Берман?

а) музикантом;  б) художником;  в) письменником

 Запитання 5

5. Пригадайте, про що розповідається у фіналі твору?

 а) Берман приходить у гості до дівчат;  б) Джонсі одужала, а Берман помер;

в) Джонсі померла, а Берман важко захворі

 

Запитання 6

6. Чому Сью говорила Джонсі неправду про одужання?

 а) їй байдужа доля подруги;  б) щоб підтримати дух дівчини;

в) так наказав говорити лікар.

 Запитання 7

Якій національній літературі належить творчість О. Генрі?

 А) німецькій  б)англійській  в) американській

 Запитання 8

В новелі О. Генрі "Останній листок"життя Джонсі рятує:

А) лікар б)  художник   в) подруга Сью

Запитання 9

Зазначте правильне продовження речення ("Останній листок")

" Вони познайомилися за табльдотом у місцевому "Дельмоніко", ресторанчику на Восьмій вулиці, побачили, ..."

 А)  що їхні погляди на мистецтво, салат з листя цикорію та широкі рукави цілком збігаються, і вирішили найняти спільну студію."

 Б) що знімати житло удвох дешевше, а тому вирішили оселитися разом"

В) що так менше платити за житло

Запитання 10

 Зазначте правильне продовження речення із новели "Останній листок"

"А в листопаді холодний, невидимий пришелець, якого лікарі називають..."

 А)  Ангіною, поширювався з неймовірною швидкістю

 Б)  "...Пневмонією, почав бродити по колонії, торкаючись то одного, то другого своїми крижаними пальцями" 

   В)  Бронхітом, уражав усіх навколо

 Запитання 11

Зазначити правильне продовження речення із новели "Останній листок"

"Я  хочу побачити…,"  а)   як Берман намалює картину  б)як упаде останній листок

                                             В) як прийде лікар

 Запитання 12

Зазначте правильне продовження речення із новели "Останній листок"

"Старий Берман був художником і жив на першому поверсі під ними. Йому вже перевалило за шістдесят, і борода в нього, як у ..."

 А)  художника Леонардо да Вінчі    б)Волхва на картині Васнецова

 В)скульптури Мікеланджело "Мойсей"

Запитання 13

Головна думка новели ,,Останній листок"

 А)  готовність до самопожертви в ім'я іншої людини   б) боротьба за життя

      В) віра у свої сили

 

 ДЗ. Знати зміст твору. Надіслати тести.


Урок для 7б кл. на 6 квітня

1 частина : https://meet.google.com/dop-xkmq-brk

2 частина: аналіз тексту "Дари волхвів"

ДЗ. Написати твір- мініатюру " Чи дійсно герої новели були мудрими людьми? Доведіть свою думку".

 Урок  для 7 бкл на 1 квітня   https://meet.google.com/rhk-vczw-qqq

https://meet.google.com/jyp-oibe-auk

ДЗ для 7б  і 7а кл .(письмово) 1. Доведіть, що твір "Дари волзвів" - це новела.

                                                      2. Пояснити , як ви розумієте назву твору.


Урок для 7а і 7б на 30 березня

         Тема уроку :  Життя і творчість О.Генрі.Новела "Дари волхвів"

  

Урок для 7 а кл на 6 квітня

1 частина уроку  https://meet.google.com/rhk-vczw-qqq

2 частина аналіз тексту


 Урок  для 7 бкл на 1 квітня   https://meet.google.com/rhk-vczw-qqq

https://meet.google.com/jyp-oibe-auk

ДЗ для 7б  і 7а кл .(письмово) 1. Доведіть, що твір "Дари волзвів" - це новела.

                                                      2. Пояснити , як ви розумієте назву твору.


Урок для 7а і 7б на 30 березня

         Тема уроку :  Життя і творчість О.Генрі.Новела "Дари волхвів"

  Завдання 1. Виконати літ. диктант так, щоб вийшла розповідь про письменника

    1. Сравжнє ім`я О.Генрі...

    2.Після школи не міг навчатися, тому що...

   3.Він знав кілька мов: ...

   4.Літературну діяльність Портер почав з...

   5.Портер попав у в`язницю через...

   6.Псевдонім О.Генрі виник...

   7.О.Генрі написав один роман, який називається... і ...збірок новел.

   8.О.Генрі називають співцем маленької людини, тому що...

Завдання 2. Записати у зошит визначення новели

Новела (іт. novella, від лат. novellas — новітній) — невели­кий за обсягом прозовий епічний твір про незвичайну життєву подію з несподіваним фіналом, сконденсованою та яскраво вимальованою дією.

Завдання 3. Знати зміст новели  "Дари волхвів", підготуватись до літ.диктатну за змістом.





посилання для7а кл. на урок 21 січняhttps://meet.google.com/mks-gjtb-zba


Урок для 7а і 7б кл. на 21 січня

Тема Образ Грея.Робота з текстом

1.Читаємо розділ "Грей".

2.Для перевірки знання тексту виконуємо вправу "Так" чи "Ні"

1.Грей не хотів жити так, як його батьки.

2.Він був одинокою дитиною.

3.У 10 років він вирішив стати моряком.

4.Ця мрія була викликана розповіддю батька.

5.На картині у бібліотекі була забрежена ватага моряків.

6.Море на картині було тихе і спокійне.

7.У 15 років Грей пішов з дому.

8.На шхуні "Ансельм" він був помічником капітана.

9.Грей мріяв стати "диявольським" моряком.

10.Після того, як Грей отримав листа від матері, він повернувся додому.

11.Капітан "Ансельму" був впевнений, що Грей не витримає труднощів матроського життя.

12.Грей став власником корабля "Секрет".

3.Думаємо над прочитаним.Як ви розумієте вирази:

   - "Потроху він (Грей) розгубив все, крім головного- своєї дивної летючої душі".

   - "Грей хотів бути "диявольським" моряком.

4. ДЗ.Перечитайте уривок на с. 196. Розкажіть , які труднощі матроського життя довелось витримати Грею на кораблі "Ансельм". Яким він став після цього? (6-7 речень)




посилання на урок для 7бкл. 19 січняhttps://meet.google.com/xpu-jdze-zvo

Урок для 7а і 7б кл.на 19 січня

Починаємо працювати над твором Олександра Гріна "Пурпурові вітрила".

Він назвав свйі твір  ФЕЄРІЄЮ.  Що ж це? Це твір з яскравим фантастичним казковим сюжетом. Спочатку перегляньте буктрейлер до цього твору.

1.Прочитайте перший уривок "Пророкування"

2.Познайомтесь з головними героями:

-Лонгрен - колишній матрос

- Ассоль  - його донька

- Меннерс - крамар

 Егль - казкар, збирач фольклору

2.  Скласти письмову розповідь про долю Ассоль за планом:

       - історія родини дівчинки

       - її портретна характкристика

      - віра у казку

       - ставлення односельців до Ассоль

Це завдання і є ДЗ, яке треба відправити на мою пошту

















Посилання на урок для 7 а кл. на14 січняhttps://meet.google.com/bhs-jmfu-itp



Урок для 7а і 7 б на 14 січня

Тема  "О.Пушкін .Вірш "19 жовтня1825 року"

1.Підготувати усну розповідь про історію написання вірша.

2.Прочитати уважно вірш.

3. У зошиті записати , що розповідає поет про кожного із чотирьох своїх товаришів по ліцею.Зверніть увагу на зноски внизу сторінок.

Для любителів творчих завдань: написати твір -мініатюру про історію рідної школи.

Роботи надсилати на мою пошту, не на вайбер.remarchuk58@i.ua

12/01/

посилання на сьогоднішний урок.Попереднє посилання затарілоhttps://meet.google.com/szr-atkb-jgx

12.05.

пароль може бути і у вайбері для зручності

 12 січня працюватимамо синхронно

За 5 хв. до початку уроку на блозі зявиться код доступу.До зустрічі





1 коментар: