Скласти план до уривку з казки «Джим Ґудзик і механік Лукас».(с.187)
План надіслати на вайбер
Завдання
для дистаційного навчання (на
два уроки) 6А клас
1.Прочитати уривки казки «Джим Гуджзик і машиніст Лукас»
за підручником
2.Виконати вправу «Так – ні»
1.М.Енде - німецький письменник
2.Джим
прибув на острів у посилці
3.Хлопчик Джим був темношкірим
4.Жителі
острова не полюбили Джима
5. Цей острів
був дуже великий
6.Джима
прозвали Гудзиком,бо він продавав ґудзики
7.Хлопчик
разом з паротяжихою Еммою втекли з острова
8.Причиною його від`їзду
став наказ короля покинути острів
9.Джим сам
прийняв рішення поїхати з острова
2. Дати відповіді на
питання в кінці уроку (усно)
Завдання для дистанційників
1.Прочитати уривки з твору «35 кіло надії» (за підручником)
2.Переглянути відеоурок
1. Слово «міф» означає а розповідь б анекдот в пісня
2.Олімп
– це а море у Греції б гора, на якій жили боги в місто у Давній Греції
3.
Еллінами називають жителів
а
Давньої Греції б Давнього Риму в
Давнього Єгипту
4.Вибрати,
якої групи міфів не було у Давній Греції: про богів,про подвиги героїв,
про сільське господарство, про явища природи
5.Вказати
відповідність
1.Зевс а бог
підземного царства
2.Посейдон б бог
ковальства
3.Гефест в
верховний бог
4.Аїд г бог підводного світу
д
бог мисливства
6.Вказати,
хто не належав до богів давніх
греків : Посейдон, Гефест, Арес, Зевс,Геракл
7.Прометей
– це а бог, що подарував людям вогонь
б титан, що викрав вогонь для людей
в
звичайна людина, що роздобула вогонь
8.Як Зевс
Прометея а наказав скинути у море
б
наказав прикувати до скелі в прогнав з
Олімпу
9.Яку
людину називають у сучасному світі нарцисом
а розумну
б самозакохану в сором`язливїз
10.Щ о сталося зі статуєю, яку зробив Пігмаліон
а
вона стала живою б її кинули в
море в
її подарували Зевсові
11.Які
три винаходи зробив Талос, учень Дедала ? (с.36)
12.Переказати,
як Дедалові вдалося протягнути нитку крізь всі завитки мушлі(с.40)
13.Виписати
з тексту , як змінилося життя людей, коли Прометей подарував їм вогонь (с.24)
14.Що
залишилося у Прометея на згадку про те, що він довгий час був прикутий до скелі
? (с.26)
1.Байка - це:
а)стародавня оповідь про походження й будову Всесвіту
б) народний
вислів повчального змісту, що передає узагальнений життєвий досвід
в) невеликий прозовий або віршований твір
алегоричного змісту і повчального характеру
2.Мова, що ґрунтується на інакомовленні, натяках та інших прийомах, як і утворюють прихований зміст твору - це:
а)сатира б) алегорія в)езопова мова
3.Байка — це коротке оповідання:
а)розважального характеру\ б)повчального характеру
в )фантастичного характеру
4.Що зазвичай висміюється у байці? (декілька відповідей)
а)зовнішній вигляд
б)фізичні вади людини в)недоліки
суспільного життя
г) людські вади
5.Перший байкар світу:
а) Леонід Глібов
б)Жан де Лафонтен в) Езоп
6.Де знаходиться мораль у байці?
а)на початку твору
б)наприкінці твору в) обидві відповіді вірні
7..Що хотіла з'їсти Лисиця у відомій байці Езопа, але не змогла цього зробити?
а)\рибу б)м'ясо в)виноград
г)сир
8.Головна думка байки Езопа "Лисиця й виноград":
а)Не можна у житті бути безтурботним і не дбати про
майбутнє.
б)Коли хтось неспроможний досягти чогось,
посилається на обставини.
в)Не бути занадто довірливим й об’єктивно
оцінювати себе і свої можливості.
9. Чому Цикада, героїня однієї з байок Езопа, не мала чого їсти взимку?
а) бо вона не мала де зберігати збіжжя
б)бо все літо веселилась й не працювала
в)бо в неї забрали все збіжжя мурашки
10.У чому Вовк із байки Езопа "Вовк і Ягня" звинуватив Ягня?
а)у тому, що ягня витоптало його збіжжя
б) у тому, що воно з'їло його
траву
в) у
тому, що воно каламутить йому воду й не дає пити
11.Байка Езопа, в якій засуджуються лінощі, безпорадність, легковажне ставлення до життя:
а)"Вовк і ягня" б) "Мурашки і Цикада" в)"Лисиця і виноград"
12.В основу байки покладено
а)реальну подію
б)вигадку в)алегоричний сюжет
13.Хто може бути персонажами байок?
а)люди б)тварини в)предмети г) всі відповіді вірні
14.Вкажіть батьківщину Езопа
а)Франція б)Стародавня Греція в)Польща
15.Мораль це-
а)Своєрідний висновок байки, що міститься на початку
чи в кінці твору
б)Перенесення рис характеру людини на образи
тварин
в)Повчання
16.Які байки, що належать перу Езопа.
а)Мурашки та Цикада
Б)Вовк та Ягня
б)Лисиця і виноград г) всі відповіді вірні
17. "Не слід зневажати нічого, щоб потім не довелося шкодувати" - це мораль з байки
а)"Крук і Лисиця" б)"Мурашка і Цикада"
в)"Лисиця і виноград"
18. Часом навіть справедливі виправдання не мають сили перед беззаконням багатих та владних людей - це мораль байки...
а)"Квартет" б)\"Вовк та Ягня" в)"Мурашки і цикада"
19.Вкажіть назву байки Езопа, котра стосується лінивої людини людини.
а)"Лисиця і виноград" б) "Мурашки і Цикада"
в)"Вовк і Ягня"
20.Яка
хвороба косила лісових звірів у байці "Зачумлені звірі"?
а) холера б) чума в) віспа
21.Хто першим виступив на звіриній раді й визнав усі свої гріхи?
А)Лис б)Вовк в) Лев
22..Кого звірі визнали найгрішнішим?
а)Тигра б)Лева в)Осла
23.У чому полягає гріх Осла?
а) був дуже повільнийб)зайшов у чужий ліс
в)ухопив жмуток трави
24.Мораль байки "Зачумлені звірі"
а)"...є гроші — маєш право,
Немає — то під суд іди"
б)"Хто неспроможний досягти чогось,
посилається на обставини"
в)"Не слід зневажати нічого, щоб згодом не
жалкувати
1 жовтня для 6а кл.
Тема: Міфи про Геракла.
1.Прослухайте міф про Кербера
24 вересня для 6А кл.
Тема: Давньогрецький міф про Прометея
Завдання
1.Дочитати міф про Прометея
2.Переглянути мультфільм
3.Завдання 4(с.33) виконати письмово у зошиті.
21 вересня
Тема:Давньогрецькі міфи
Д.З Прочитати міф про Прометея (с.28-32)
Завдання 1,3 на с.32 (усн
19 вересня для 6а кл.https://meet.google.com/odt-bnmm-sio
5 вересня6 для 6а кл.https://meet.google.com/rvb-isjt-snm
1 і 2 червня
Література на літо
1.Балади про Робіна Гуда
2.Ф.Шіллер
«Рукавичка»
3.Вальтер
Скотт «Айвенго»
4.Дж.Олдрідж
«Останній дюйм»
5.Р.Кіплінг
«Якщо..», «Балада про схід і захід»
6.Р.Стівенсон
«Вересовий трунок»
7.Е.По «Золотий
жук»»Павутинка»
8.А.Конан-Дойл «Спілка рудих», «Пістрява стрічка»
9.О.Генрі «Дари волхвів»
10.Г.Уелс «Чарівна крамниця»
11.Р.Акутагава «Павутинка»
12.А.Азімов «Фах»
13.К.Вонегут «Брехня»
14.Д.В.Джонс «Мандрівний замок Хаула»
30 травня 6А і 6Бкл.
31 травня 6В і 6Г
Тема: Перегляд фільму "Міо,мій Міо"
30 травня 6А https://meet.google.com/ogw-yqnz-bhs
26 травня 6В і 6Г кл.
25 травня 6А і 6 Б кл.
Контрольна робота
1 варіант для хлопців
2 варіант для дівчат
Роботу переслати мені на вайбер до 15 год. сьогодні
1.Встановити відповідність між автором і його
твором
1.Р.Бредбері а «Люлька згоди»
2.Р.Шеклі б «Усмішка»
3.А.Ліндгрен в «Запах думки»
Г «Міо, мій Міо»
2. Хто з американських письменників говорив, що замість університету він
закінчив бібліотеку?
3.У якому творі змальовано людство
після атомної війни
А) «Міо, мій Міо»
б) «Усмішка» в) «Запах думки»
4. Встановити відповідність між
героєм і предметом, що йому належав
1.Кліві а яблуко
2.Том б пістолет
3. Буссе в шматок картини
г поштова сумка
5.Вказати зайве (твір
««Міо, мій Міо»)
Меч, кінь, сопілка, зореліт,пивна
пляшка.
6.Встановити правильну послідовність подій у творі «Міо, мій Міо»
А прохання продавчині
Б знайомство з батьком
В політ з духом
Г Юм-Юм знайшовся
Д хлопці у дуплі дерева
7.Вибрати риси , які характерзують
Тома(«Усмішка»)
Відчуття прекрасного, жорстокість, плаксивість, чутливе серце, милосердя.
8.Вказати назву твору за змістом
А про фантастичних інопланетних звірів - ….
Б про про життя людства у майбутньому – ….
В про стосунки батька і сина - …
9.Про кого з героїв твору казали, що він головастий, з чутливим серцем а) Буссе б) Кліві в) Міо г)Том
А) Юм -Юм б) Кліві в) Міо
г)Том
10.Перерахувати 4-5 чарівних помічника Міо та Юм-Юма, які допомагають їм у боротьбі з
Като та його слугами .
2 вар.
1. Встановити відповідність між автором і містом, де він народився
1.Р.Бредбері а Віммербю
2.Р.Шеклі б Нью - Йорк
3.А.Ліндгрен в Вокіган
Г Оменья
2.Хто з американських письменників писав біля 50 творів на рік?
3. У якому творі змальована казкова
історія про перемогу добра над злом
А) «Міо, мій Міо» б) «Усмішка» в) «Запах думки»
4. Встановити відповідність між
героєм і твором
1.Кліві а «Люлька
згоди»
2.Том б «Усмішка»
3. Буссе в «Запах думки»
г «Міо, мій Міо»
5.Вказати зайве (твір
«Запах думки»)
Стерв`ятник, кінь, дятел, білка, вовк.
6.Встановити правильну послідовність подій у творі«Запах думки»
А падіння корабля
Б поєдинок зі стерв`ятником
В велика пожежа
Г зустріч з зеленою білкою
Д у зорельоті
7.Вибрати риси , які характерзують
Міо («Міо, мій Міо»)
Відвага, доброта, плаксивість, боягузство, мужність.
8.Вказати назву твору за змістом
А про фантастичних інопланетних
звірів - ….
Б про про життя людства у
майбутньому – ….
В про стосунки батька і сина - …
9.Хто з героїв твору був сиротою і
сином короля одночасно
А) Юм -Юм б) Кліві в) Міо
г)Том
10.Перерахувати 4-5 чарівних
помічника Міо та Юм-Юма, які допомагають
їм у боротьбі з Като та його слугами .
23 травня 6Г кл. https://meet.google.com/kvc-bnmh-hxt
23 травня 6 В кл.https://meet.google.com/uxv-zdnp-zib
23 травня 6Б кл.https://meet.google.com/cav-stek-iju
23 травня 6 Акл.https://meet.google.com/soq-evuy-qjv
23 травня 6А і 6Б кл.
24 травня 6В і 6Г кл.
Тема: Образи головних героїв. Перемога добра над злом.
Робота над текстом .
19 травня для 6Г кл. https://meet.google.com/jkf-kntc-etp
19 травня для 6В кл.https://meet.google.com/wuo-gsgr-dtn
18 травня для 6Б кл.https://meet.google.com/pps-xshj-faf
18 травня 6А і 6Б кл.
19 травня 6В і 6Г кл.
Тема:Робота над текстом твору "Міо, мій Міо"
Виконати тестове завдання"Так - Ні"
2.Він був сиротою.
3.Буссе жив з дідусем і бабусею.
4.Вони його дуже любили.
5.Понад усе Буссе мріяв знайти тата.
6.Золоте яблуко йому дала продавчиня.
7.Дух сидів у пляшці з-під молока.
8.Дух з Буссе полетіли до Країни Далекої.
9.Король цієї країни шукав Буссе сім років.
10.Виявилось, що справжнє ім`я Буссе – Міо.
11.Батько Міо був королем Країни Далекої.
12.Міраміс – це син садівника.
13.Жителі Країни Далекої жили за
законами добра і справедливості.
14.Жорстокий лицар Като перетворював викрадених дітей на вовків.
15.Він виривав у людей серця і вкладав камінь
16.Міо з Юм – Юмом вирушили на боротьбу з Като.
17.Міо отримав від друзів чарівні
предмети: хліб, гітару, ложечку, плащ.
18.Для боротьби з Като Зброяр викував меч, що розтинає камінь.
12 травня для 6Г кл.https://meet.google.com/puo-ejdj-wdj
12 травня для 6В кл.https://meet.google.com/neq-znwr-nud
Тема: "Запах думки".Робота над текстом
Завдання
Виправити кожне твердження, що подане нижче.
Речення не переписувати, виправити1-2 слова і в такому вигляді надіслати мені на вайбер сьогодні до 15 год.
1. На кораблі Кліві зламалась система обігріву.
2.Це
трапилось, коли він пролітав зоряне скупчення Оріон.
3.Він
зробив посадку на планету З-М-20.
4.Немов
риба вплив поштоліт у атмосферу планети.
5.Відбігши
сотню метрів, Лерой побачив, як його корабель затонув.
6.Першою твариною, яку побачив Кліві, був собака з темно-
зеленим хутром.
7.У
тварин на цій планеті не було шерсті.
8.Зелений
вовк роздер на шматки зелену білку.
9.Тварини
між собою спілкувались за допомогою запаху.
10.Коли
до пантери залишилося півтора метри, Кліві подумав про м'ясо.
11.Кліві оповив
себе уявною ковдрою, коли уявив себе пантерою.
12.Наступного дня поштар зустрівся з трьома вовками.
13.Спасаючись від вовків, Лерой прикинувся трьохметровим кущем.
14.Коли Кліві був «кущем», йому на плече сів великий орел.
15.Пташка довбала Кліві- «кущу» голову.
16.Стерв`ятник напав на Лероя, бо той уявив себе
квіткою.
17.Щоб втекти від пантери і вовків, Лерой уявив себе дощем.
18.З чужої планети Лероя врятував пожежник.
1.В якій країні жив Р.Шеклі?
2.Ким він був у армії?
3.У якому університеті навчався? Назвати місто.
4.Яке українське місто відвідав Шеклі?
5.Назвати планету , на яку потрапив герой оповідання «Запах думки».
6.Назвати ім`я головного героя.
7.Як спілкувалися між собою тварини цієї планети?
8.Ким працював головний герой?
9.Якого кольору був інопланетний вовк?
10.Як герой оповідання переміг вовка? Що він для цього зробив?
11. Якого кольору була інопланетна пантера?
12.Як людині вдалось перемогти стерв`ятника? Що він
для цього зробив?
2.Виконати тестове завдання"Так - Ні"
13 квітня для 6А і 6Б кл.
Контрольна робота
1 варіант для хлопців
2 варіант для дівчат
Роботу переслати мені на вайбер до 15 год. сьогодні
1 варіант
1.Як
перекладається псевдонім Мацуо Басьо
А)банан б) персик в) сакура
2.Не характерно для хайку
А)
вірш без рими б) складається з 17
складів
В)
трирядковий вірш г) римований вірш
3.Назвати 3 «сезонних» для весни слова у хайку.
4.
«Прощавайте , пущі дикі, тіняві
гаї..». Виділені слова є
А)епітети б) порівняння
в) метафори
5.Встановити відповідність між поетом
і родом його занять
1.
М.Басьо а поет – орач
2.Г.Лонгфелло б шкільний учитель
3.Р.Бернс в
священик
Г
професор університету
6.Основна думка твору «Люлька
згоди» - це
А)
змалювання індіанської природи
Б)переказ
індіанських легенд
В)
заклик до миру
7.Гайявата – національний герой
А)
ескімосів б) американських індіанців
В)
англійців
8.Який факт біографії не належить Мацуо Басьо:
Народився
в родині самурая, покинув державну службу, учень подарував йому хатину, викладав в
університеті
9.Встановити відповідність між цитатою
і автором
1.»Ваша
сила тільки в згоді..» а Мацуо
Басьо
2.
«Чути, як надра каштану
Гризе хробак..» б Роберт
Бернс
3. «Моє
серце в верховині,
Де б не був я сам..» в Р.Шеклі
Г Г.Лонгфелло
10.Хто з поетів перекладав вірші 18 мовами
А) М.Басьо б)
Г.Лонгфелло в) Роберт Бернс
11.Назвати італійські міста і їх
пам’ятки з вірша «Листівки з видами міст»
Місто пам’ятки
--------------- ----------------------
---------------- -----------------------
---------------- ----------------------
12.Визначити основну думку вірша «Листівки з видами міст».
2 варіант
1. Кого називали
поетом- орачем
А) М.Басьо б)
Г.Лонгфелло в) Роберт Бернс
2. Не характерно для хайку
а)
трирядковий вірш б) римований вірш
в)
вірш без рими Г) складається з 17
складів
3. Назвати 3 «сезонних» для літа слова у хайку.
4.
«Прощавайте ,сині гори, білії сніги..». Виділені слова є
А) епітети б) порівняння
в) метафори
5.Встановити відповідність між поетом
і його твором
1.
М.Басьо а
автор хайку
2.Г.Лонгфелло б автор «Моє серце в верховині..»
3.Р.Бернс в автор «Полліанни»
Г автор « Люльки згоди»
6.Основна думка твору «Люлька
згоди» - це
А)
змалювання індіанської природи
Б)переказ
індіанських легенд
В)
заклик до єднання
7.Гайявата – вождь племені а) шошонів
б) сіу в) ірокезів
8.Який факт біографії не належить Г.Лонгфелло
Служив
у війську, народився у родині адвоката,
мав здібності до музики і малювання, перекладав твори з 18 мов.
9.Встановити відповідність між цитатою
і автором
1.«Запаліть люльки на згоду…»
а М.Басьо
2.»Жабка стрибне – сплеск
пролунає..»
б Р.Бернс
3.»Будь здорова, верховино..» в Г.Лонгфелло
Г Р.Шеклі
10.Хто з
письменників ще й обробляв землю
А) М.Басьо б)
Г.Лонгфелло в) Роберт Бернс
11.Назвати італійські міста і їх
пам’ятки з вірша «Листівки з видами міст»
Місто пам’ятки
--------------- ----------------------
---------------- -----------------------
---------------- ----------------------
12.Визначити основну думку вірша «Листівки з видами міст».
2.Виконати тестові завдання і надіслати мені на вайбер
2.Вивчити вірш "Моє серце в верховині" напам`ять ( за бажанням)
17 березня для 6 в кл.https://meet.google.com/gsj-bjzv-vff
1.Мацуо Басьо - це поет
А англійський Б китайський японський
2.Мацу Басьо народився в сім'ї:
А адвоката Б самурая В лікаря Гкомівояжера
3."Басьо" у перекладі з японської означає:
А лимон Б банан В мандарин
4.Басьо був учителем:
А філології Б..віршування В музики Г філософії
5.Невеличку хатинку подарував Басьо:
А багатий
сусід Б
багатий самурай В багатий учень
6.Хайку - це традиційний японський трирядний вірш, що містить:
А 15 складів Б 19 складів В.17 складів
7. Хайку пов'язані з :
А.порами року
Б слабкістю людей В розчаруваннями
8. У хайку: Старий ставок!
Жабка
стрибне -
сплеск
пролунає - автор розповідає про
А літо Б весну В зиму Г осінь
9. Як називаються слова, що допомагають зрозуміти, про яку пору року йдеться у хайку:
А "повсякденні" Б сезонні" В "типові"
10.Чого немає у поезії японців (хайку)?
А емоцій Б рими В символів
11.Виберіть ті слова, які характеризують хайку.
(декілька варіантів )
лаконічність , жартівливість , різна кількість рядків , підтекст ,
філософський зміст, насиченість художніми
засобами, наявність рими
Урок 3 листопада 6А і 6Б кл
Урок 4 листопада 6В і 6Г кл.
Тема уроку: Робота над текстом твору "Острів скарбів"
І.1.Чому цей твір називають пригодницьким романом?
2.Назвіть ознаки цього жанру.
3.Які види романів ви знаєте?
4. Назвіть головних героїв роману Стівенсона.
55 ІІ.Перевірка ДЗ.
П Переказати уривок з м\ф, що сподобався.
ІІІ.ІІІ.Робота з текстом.Розповісти історію Бена Гана.
Як Які риси головного героя проявляються у цій його пригоді?
ІV 4..Аналіз образу Джима Гокінса (риси характеру, пригоди).Підібрати цитати.
ДЗ. ДЗ.Прочитати твір до кінця. Підготуватись до виконання тестів.
а
\
Урок 1 листопада 6А і 6Б кл.
Урок 2 листопада 6В і 6Г кл.
Тема:"Острів скарбів"
Завдання 1.Переглянути мультфільм
Завдання 2. Переказати уривок з м\ф, що сподобався (усно)
Урок 10 червня
Тема : Тестові завдання ("Чорнильне серце")
1.Що потрібно Козерогу від Морімера?
гроші книга донька карта скарбів
2.Для Елеонор книги - це
ляльки розвага діти друзі
3.Що не вміли люди Лаприкона
писати читати працювати говорити правду
4.Хто є зрадженим зрадником?
Каприкон Козеріг Баста Вогнерукий
5.Хто вмів "оживляти " книги
Меггі Козеріг Вогнерукий
6.Чому Морімер не читав для Меггі книжок?
боявся її зникнення не лювив читати не мав часу змушував її читати
7.Куди поділась мати Меггі
не повернулась з подорожі потрапила в книгу померла загинула в катастрофі
8.Срашна істота з книги для знищення Каприкона
монстр привид змія Мінотавр
9.Чому вчить роман?
оцінювати свої вчинки оцінювати вчинки інших досягати мети
читання буває небезпечним
Урок 25 квітня
Тема:Образ Меггі ("Чорнильне серце")
Завдання: переглянути відеоурок
ДЗ: записати у зошит пригоди, які трапились з Меггі.
Урок 22 квітня
Тема "Корнелія Функе "Чорнильне серце"
Завдання :переглянути відео
ДЗ: знати текст твору.
Урок 29 квітня 7а кл.
https://meet.google.com/byq-ouqs-trq
ДЗ Створити фанфік до новели "Павутинка"( тобто власний варіант закінчення твору)б
https://meet.google.com/tms-rmtm-dfv
Урок 29 квітня 7б кл.
ДЗ Створити фанфік до новели "Павутинка"( тобто власний варіант закінчення твору)
Урок 27 квітня 7а і 7б кл.
Тема : Рюноске Акутагава "Павутинка"
1.Переглянути відео і записати в зошит найцікавіші факти життя Р.Акугагави
2.Проаналізувати твір "Павутинка" і записати у зошит:
- жанр твору
- його тему та ідею
- головну думку
-місце дії
3.Що означають символи твору(записати у зошит):
-Будда
-павук
- павутинка
- лотос.
ДЗ.Прочитати і знати зміст твору "Павутинка"
7б кл. 22.04
https://meet.google.com/okc-yybg-buw
https://meet.google.com/xpg-pqed-njz
ДЗ.Написати твір - мініатюру "Моя іграшка з Чарівної крамниці"
Уявіть, яку б іграшку ви купили в такій крамниці. Опишіть крамницю і іграшку.
Урок для 7а кл.
https://meet.google.com/qea-odnx-dgn 20 квітня
ДЗ.Написати твір - мініатюру "Моя іграшка з Чарівної крамниці"
Урок 7а 7б кл. 20 квітня
1.За жанром "Чарівна крамниця" - це
Хто привів до крамниці оповідача?
Чиї чарівні риси успадкував Джип?
Які діти могли заходити до крамниці?
Яку коробку хотів мати Джип?
Що продавець відібрав у батька Джипа?
Що продавець відірвав від рукава оповідача?
Що викликало ревнощі у батька Джипа?
Що було незвичайного у зовнішності продавця?
Що дуже сильно налякало батька Джипа в крамниці?
Що знаходилося у чотирьох пакунках?
Яка ідея твору Г. Уеллса "Чарівна крамниця"?
Створюйте онлайн-тести
урок 7а і 7б кл.15 квітня
1. Переглянути відеоурок
2. Занотувати в зошитах інформацію про Г.Веллса, назви його творів.
посилання для 7б кл. 13. 04
https://meet.google.com/vih-jefj-ipy
Посилання на урок 7а кл. 13 квітня
1 частина https://meet.google.com/vds-vfpk-ngs
2 частина : аналіз образів новели. складання порівняльної таблиці
ДЗ.Закінчити таблицю
Урок для 7а , 7б на 8 квітня
Тема: Робота над текстом новели "Останній листок".
Завдання 1. Перелянути відео.
2. Словникова робота. Пояснити значення слів (записати у зошит) : зефір, шедевр, пневмонія, Мойсей.
3.Виконати тестові завдання.
Запитання 1
1.Що мріяла намалювати Джонсі?
а) Статую Свободи; б)
Неаполітанську затоку; в)
потрет Сью.
Запитання 2
2. Що лічила Джонсі?
а) листки на плющі; б) листки на клені; в) листки на дикому
винограді.
Запитання 3
3. Чому Джонсі чекала, коли впаде останній листок?
а) дівчина вважала, що тоді і
вона помре; б) дівчина хотіла швидше побачити
зиму;
в) дівчина хотіла вирубати
рослину.
Запитання 4
4. Ким був старий Берман?
а) музикантом; б) художником; в) письменником
Запитання 5
5. Пригадайте, про що розповідається у фіналі твору?
а) Берман приходить у гості до дівчат; б) Джонсі одужала, а Берман помер;
в) Джонсі померла, а Берман важко захворі
Запитання 6
6. Чому Сью говорила Джонсі неправду про одужання?
а) їй байдужа доля подруги; б) щоб підтримати
дух дівчини;
в) так наказав говорити лікар.
Запитання 7
Якій національній літературі належить творчість О.
Генрі?
А) німецькій
б)англійській в) американській
Запитання 8
В новелі О. Генрі "Останній листок"життя
Джонсі рятує:
А) лікар б) художник в) подруга Сью
Запитання 9
Зазначте правильне продовження речення ("Останній
листок")
" Вони познайомилися за табльдотом у місцевому
"Дельмоніко", ресторанчику на Восьмій вулиці,
побачили, ..."
А) що їхні погляди на мистецтво, салат з листя цикорію та широкі рукави цілком збігаються, і вирішили найняти спільну студію."
Б) що знімати житло удвох дешевше, а тому
вирішили оселитися разом"
В) що так менше платити за житло
Запитання 10
Зазначте правильне продовження речення із новели "Останній листок"
"А в листопаді холодний, невидимий пришелець,
якого лікарі називають..."
А) Ангіною,
поширювався з неймовірною швидкістю
Б) "...Пневмонією,
почав бродити по колонії, торкаючись то одного, то другого своїми крижаними
пальцями"
В) Бронхітом, уражав усіх навколо
Запитання 11
Зазначити правильне продовження речення із новели
"Останній листок"
"Я хочу
побачити…," а) як Берман намалює
картину б)як
упаде останній листок
В) як
прийде лікар
Запитання 12
Зазначте правильне продовження речення із новели
"Останній листок"
"Старий Берман був художником і жив на першому
поверсі під ними. Йому вже перевалило за шістдесят, і борода в нього, як
у ..."
А) художника Леонардо да Вінчі б)Волхва на картині Васнецова
В)скульптури Мікеланджело "Мойсей"
Запитання 13
Головна думка новели ,,Останній листок"
А) готовність
до самопожертви в ім'я іншої людини б) боротьба
за життя
В) віра
у свої сили
ДЗ. Знати зміст твору. Надіслати тести.
Урок для 7б кл. на 6 квітня
1 частина : https://meet.google.com/dop-xkmq-brk
2 частина: аналіз тексту "Дари волхвів"
ДЗ. Написати твір- мініатюру " Чи дійсно герої новели були мудрими людьми? Доведіть свою думку".
Урок для 7 бкл на 1 квітня https://meet.google.com/rhk-vczw-qqq
https://meet.google.com/jyp-oibe-auk
ДЗ для 7б і 7а кл .(письмово) 1. Доведіть, що твір "Дари волзвів" - це новела.
2. Пояснити , як ви розумієте назву твору.
Урок для 7а і 7б на 30 березня
Тема уроку : Життя і творчість О.Генрі.Новела "Дари волхвів"
Урок для 7 а кл на 6 квітня
1 частина уроку https://meet.google.com/rhk-vczw-qqq
2 частина аналіз тексту
Урок для 7 бкл на 1 квітня https://meet.google.com/rhk-vczw-qqq
https://meet.google.com/jyp-oibe-auk
ДЗ для 7б і 7а кл .(письмово) 1. Доведіть, що твір "Дари волзвів" - це новела.
2. Пояснити , як ви розумієте назву твору.
Урок для 7а і 7б на 30 березня
Тема уроку : Життя і творчість О.Генрі.Новела "Дари волхвів"
Завдання 1. Виконати літ. диктант так, щоб вийшла розповідь про письменника
1. Сравжнє ім`я О.Генрі...
2.Після школи не міг навчатися, тому що...
3.Він знав кілька мов: ...
4.Літературну діяльність Портер почав з...
5.Портер попав у в`язницю через...
6.Псевдонім О.Генрі виник...
7.О.Генрі написав один роман, який називається... і ...збірок новел.
8.О.Генрі називають співцем маленької людини, тому що...
Завдання 2. Записати у зошит визначення новели
Новела (іт. novella, від лат. novellas — новітній) — невеликий за обсягом прозовий епічний твір про незвичайну життєву подію з несподіваним фіналом, сконденсованою та яскраво вимальованою дією.
Завдання 3. Знати зміст новели "Дари волхвів", підготуватись до літ.диктатну за змістом.
посилання для7а кл. на урок 21 січняhttps://meet.google.com/mks-gjtb-zba
Урок для 7а і 7б кл. на 21 січня
Тема Образ Грея.Робота з текстом
1.Читаємо розділ "Грей".
2.Для перевірки знання тексту виконуємо вправу "Так" чи "Ні"
1.Грей не хотів жити так, як його батьки.
2.Він був одинокою дитиною.
3.У 10 років він вирішив стати моряком.
4.Ця мрія була викликана розповіддю батька.
5.На картині у бібліотекі була забрежена ватага моряків.
6.Море на картині було тихе і спокійне.
7.У 15 років Грей пішов з дому.
8.На шхуні "Ансельм" він був помічником капітана.
9.Грей мріяв стати "диявольським" моряком.
10.Після того, як Грей отримав листа від матері, він повернувся додому.
11.Капітан "Ансельму" був впевнений, що Грей не витримає труднощів матроського життя.
12.Грей став власником корабля "Секрет".
3.Думаємо над прочитаним.Як ви розумієте вирази:
- "Потроху він (Грей) розгубив все, крім головного- своєї дивної летючої душі".
- "Грей хотів бути "диявольським" моряком.
4. ДЗ.Перечитайте уривок на с. 196. Розкажіть , які труднощі матроського життя довелось витримати Грею на кораблі "Ансельм". Яким він став після цього? (6-7 речень)
посилання на урок для 7бкл. 19 січняhttps://meet.google.com/xpu-jdze-zvo
Урок для 7а і 7б кл.на 19 січня
Починаємо працювати над твором Олександра Гріна "Пурпурові вітрила".
Він назвав свйі твір ФЕЄРІЄЮ. Що ж це? Це твір з яскравим фантастичним казковим сюжетом. Спочатку перегляньте буктрейлер до цього твору.
1.Прочитайте перший уривок "Пророкування"
2.Познайомтесь з головними героями:
-Лонгрен - колишній матрос
- Ассоль - його донька
- Меннерс - крамар
Егль - казкар, збирач фольклору
2. Скласти письмову розповідь про долю Ассоль за планом:
- історія родини дівчинки
- її портретна характкристика
- віра у казку
- ставлення односельців до Ассоль
Це завдання і є ДЗ, яке треба відправити на мою пошту
Посилання на урок для 7 а кл. на14 січняhttps://meet.google.com/bhs-jmfu-itp
Урок для 7а і 7 б на 14 січня
Тема "О.Пушкін .Вірш "19 жовтня1825 року"
1.Підготувати усну розповідь про історію написання вірша.
2.Прочитати уважно вірш.
3. У зошиті записати , що розповідає поет про кожного із чотирьох своїх товаришів по ліцею.Зверніть увагу на зноски внизу сторінок.
Для любителів творчих завдань: написати твір -мініатюру про історію рідної школи.
Роботи надсилати на мою пошту, не на вайбер.remarchuk58@i.ua
12/01/
посилання на сьогоднішний урок.Попереднє посилання затарілоhttps://meet.google.com/szr-atkb-jgx
12.05.
пароль може бути і у вайбері для зручності
12 січня працюватимамо синхронно
За 5 хв. до початку уроку на блозі зявиться код доступу.До зустрічі
А 6-ому Б класу потрібно слухати Принц і злидар
ВідповістиВидалити