5-А і 5-Б класи

19листопада для 5А і 5Б кл.
Тема: О`Генрі "Хлопчик - зірка"

Починаємо працювати над ще однією казкою.
Прослухайте її короткий зміст 





12 листопада для 5а кл.

Завдання
1.Переглянути мультфільм
2.Переказати казку за мультфільмом






Тема: Казка "Снігова королева"









7 ЛИСТОПАДА
Два завдання для дітей, що навчаються дистанційно. Їх надішліть мені на вайбер

 Завдання 1.  1.Казка "Синдбад-мореплавець" входить до збірки:

а)"Рамаяна"  б)"Панчатантра  в)"Тисяча і одна ніч"

  2.Синдбад мав пристрасть до:

а)мандрівок   б)грошей   в)пошуку скарбів

 3.Чим займався герой?

а)садівництвом   б)тваринництвом  в)торгівлею різних товарів

 


4.Чому мандрівники злякалися людей-мавп?

а)тому що це були велетенські істоти\

  б)їх було дуже багато

 в)люди-мавпи володіли чарами

 г)люди-мавпи вбивали всіх зустрічних

 5.Що вчинили мавпи з мандрівниками та купцями?

а)вбили всіх, окрім Синдбада   б)продали в рабство

 в)перетворили мандрівників на морські істоти

 

г) вигнали мандрівників на берег, забрали корабель з усіма товарами і попливли хтозна куди

 6.Кого побачили на подвір'ї палацу мандрівники?

а)  царя острова   б)юну красуню  в)хижих тварин, які охороняли палац

 г)  чорного велета, схожого на страховисько

 7.Ким був велет?

а)капітаном піратів  б)людожером  в)злим чаклуном

 8.Що вчинили мандрівники з велетом?

а)вбили його  б)зв'язали його і вкинули в море   в)отруїли

 г)приклали розжарені рожна до очей страховиська

 9.З ким згодом повернувся чорний велет до палацу?

а)  з жінкою-людожеркою  б)з іншими людожерами

 в)з військом   г)з волохатими людьми-мавпами

 10.Новою небезпекою для Синдбада та двох купців став:а)тигр   б)змій   в)дракон г)лев

 11.Як Синдбад врятувався від змія?

а)закрився в каюті корабля

 б)  сховався в глибокій печері

 в)  у двобої вбив змія мечем

 г)обв'язався шматками дерева

 12.Чим закінчується третя подорож героя?

а)Синдбада захопили у полон волохаті люди-мавпи

 б)Синдбада рятують моряки, він знаходить свій товар і живим, здоровим та багатим повертається додому

Завдання 2. Літературний диктант.(вибрати потрібну відповідь і записати.Весь текст переписувати не потрібно)

1.У вдови було  …   дочки    (дві; три)

2.Всю хатню роботу виконувала… ( падчірка; рідна дочка)

3.Падчірка стрибнула в криницю, щоб   … ( дістати пряжу;   втекти від мачухи).

4.Бабусю, у якої працювала падчірка , звали …  ( пані Віхола; пані  Метелиця).

5. Падчірка допомагала пані Метелиці тим, що… (працювала в городі;  дбала про постіль).

6.Коли падчірка повернулась додому, то вітальну пісню їй заспівав …  (соловей; півень).

7. Рідна дочка стрибнула в криницю, щоб… ( допомогти пані Метелиці;    здобути золото).

8.Коли пічка попросила рідну дочку про допомогу, то вона..( витягла хліб з печі; пішла геть).

9. Рідна дочка  не струсила яблука, бо…( не могла їх дістати;  боялась, що яблуко впаде їй на голову).

10.Рідна дочка старалась працювати….. день (один; два).

11.Рідна дочка припинила працювати у пані Метелиці, бо.. ( виконала всю роботу;пані Метелиця прогнала її).

12.Пані Метелиця віддячила ледащиці… ( золотом;смолою)

  


22 жовтня  для 5Б кл.
Завдання 
1.Переглянути уривок з м\ф "Подорож Синдбада"



2.Відповісти на питання
Яким зображено Синдбада у цьому уривку?(усно)













Тема : "Пані Метелиця".Відеоурок






3 жовтня для 5б кл.


Тема: Якоб і Вільгельм Грімм "Пані Метелиця"

1.Переглянути відео.


2.Прочитати казку з підручника


1 жовтня для 5А кл., 3 жовтня для 5Б кл.
Тема : Казки народів світу

Завдання
1.Прослухайте казку "Пензлик Маляна"



2.Дізнайтесь про збирачів фольклору  Якоба і Вільгельма Грімм


21 вересня

Тема:Японська казка"Момотаро,або Хлопчик - персик."


Перевірка знань тексту:
1.Вказати зайве
-герої твору: дід, баба, хлопчик, фазан, кіт.
-робота діда і баби: копати город, прати білизну, збирати хмиз
-Момотаро ставав все більшим, бо їв: хліб, яблука, рис
-в дорогу дід подарував Момотаро: хустину, пояс, ніж.

Виконати тестові завдання
1.Хлопчик зявився з а) персика б) сливи  в)вишні
2.Хлопчика назвали  а) Іссумбосі  б)Кото в) Момотаро
3.Момотаро вирушив підкоряти  
а) Острів Чудовиськ  б) Острів Страховиськ в) Острів Демонів
4.Йому допомагали
 а)собака, мавпа, півень  б)мавпа, кіт, вовк в) )собака, мавпа, фаза. 
ДЗ.Скласти план казки









17 вересня

Тема: Народні казки.Японська казка"Момотаро,або Хлопчик - персик."

Завдання
1.Дізнайтесь про дивовижну країну Японія. (підручник с.39- 40)
2. Згадайте, які існують види казок  (про тварин, чарівні, соціально - побутові)
3.Прочитайте казку"Момотаро,або Хлопчик - персик."
4.Можете  прослухати казку




7 ВЕРЕ7СНЯ ДЛЯ 5А класу  https://meet.google.com/axq-aupq-dxd



1 червня


Література на літо

 

1.Міфи про Прометея, про Геракла, про Нарциса

2.Чарлз Діккенс  "Різдвяна пісня в прозі".

3.Роберт Стівенсон "Острів скарбів " 

або Жуль Верн "П`ятнадцятирічний капітан"

4.Джек Лондон "Жага до життя"

5.А. Екзюпері "Маленький принц"

6.Рей Бредбері"Усмішка"

7.Робер Шеклі"Запах думки"

8.А.Ліндгрен "Міо,мій Міо" 

9.М.Гельмут Енде "Джим  Гудзик і машиніст Лукас"

10.К.Нестлінгер "Конрад, або дитина з бляшанки"

 


31 травня

Тема: Позакласне читання

Завдання 
Переглянути мультфільм "Капелюх чарівника" (част.2)




25 травня 

Тема: Контрольна робота

1 варіант для хлопців 
2 варіант для дівчат

Роботу переслати мені на вайбер до 15 год. сьогодні

1 Варіант

1.Якою мовою писала книги  Туве Янсон:

А  шведською    б фінською    в  англійською

2.Скількома мовами перекладені книги Туве Янсон про  мумі- тролів ?

3.Назвати дату, коли на долину мумі- тролів впала комета.

4.Що приготувала мама  Мумі  -троля на честь його повернення додому

А  морозиво            б торт              в кисіль

5.Продовжити думку:

     Жителі долини сховались від комети у ….

6.Золоті Віллі  Вонки отримали

А   Август Глуп, Верука Солт, дідусь Джо

Б  Майк Тіві, Верука Солт, дідусь Джо

В  Майк Тіві, Верука Солт, Чарлі Бакет

7.Встановтити відповідність між героєм і вчинком

1  постійно жувала жуйку                а   Майк Тіві

2  намагалась вкрасти білочку       б   Віолета Борегард

3  знайшов п`ятий квиток                в   Чарлі Бакет

4   впав у шоколадну річку              г    Август Глуп

                                                                Д  Верука Солт

8.Вибрати риси, що характеризують Чарлі Бакета:

Сварливий, вередливий , слухняний,терплячий, турботливий.

 9.Що побачили діти у цеху винаходів на фабриці  Вілі Вонки? (вказати 3-4 назви)

10.Розповісти про життя родини Бакетів (4-5 речень)

 

2варіант

1.У якій країні жила Туве Янсон

А  Швеція    б Фінляндія  в  Англія

2.Скільки книг про  мумі- тролів написала Туве Янсон?

3.О котрій годині на  долину мумі- тролів впала комета?

4.Що захищав своїм тілом Гемуль від комети

А  квіти     б книги    в марки

5. Продовжити думку:

        Печера , у якій ховались жителі долини,  належала..

6.Щоб отримати Золоті квитки Віллі  Вонки треба було

А  перемогти у турнірі

Б  купити шоколадний батончик

 в  виграти білет у лотерею

7.Встановтити відповідність між героєм і вчинком

1  перетворилась на велику ягоду               а   Майк Тіві

2  була викинута на сміття                              б   Віолета Борегард

3  засмоктало у трубу                                       в   Чарлі Бакет

4   став крихітним                                              г    Август Глуп

                                                                               Д  Верука Солт

8.Вибрати риси, що характеризують Чарлі Бакета:

Вередливий , невихований, терплячий, турботливий, добрий.

9.Що побачили діти у цеху винаходів на фабриці  Вілі Вонки? (вказати 3-4 назви)

10.Розповісти про життя родини Бакетів (4-5 речень)

 

 

 








Тема: Мандрівка у Троліленд






Урок асинхронний

17 травня 
Тема: Туве Янсон  "Комета прилітає"

Завдання 
Переглянути відео про Т.Янсон
 і короткий зміст її твору   "Комета прилітає"





10 травня              Урок асинхронний

Тема: Характеристика головних героїв твору

Завдання
1.Переглянути відео і заповнити таблицю в кінці відео . (надіслати мені на вайбер)
2.Намалювати одного з героїв казки, малюнок надіслати мені на вайбер










3 травня
Посилання на урок: https://meet.google.com





Тема : Дивовижна подорож

Завдання 
Виконати тестові завдання і надіслати мені на вайбер до 15 год. сьогодні


26 квітня                            урок асинхронний

Тема: Головні герої твору - п`ять щасливчиків.

Завдання

1.Переглянути відеоурок

2.Записати у зошити імена і характеристику дітей, що стали власниками Золотих квитків.






20 квітня    https://meet.google.com/qyu-zyha-qbq


19 квітня  https://meet.google.com/mnr-aitf-frt



Діти, хто не  виконав ще к.р., виконайте її сьогодні

13 квітня  Контрольна робота 

1 варіант для хлопців

2 варіант для дівчат

Роботу переслати мені на вайбер до 15 год. сьогодні



1 варіант

1.Головні герої повісті про Алісу

А) Аліса, Королева, Шалений Заєць

Б) Аліса, Капелюшник, Гусак

В) Аліса, Герцогиня, Гусак

2.Основна тема вірша М.Цвєтаєвої – це любов до

А) читання    б) сестри   в) матері

3.Назвати 2-3 літературних персонажа, які згадуються у вірші М.Цвєтаєвої

4.Чим у дитинстві захоплювалась М.Цвєтаєва

А) музика і малювання    б) музика і читання  в)  читання і малювання

5.Не є фактом біографії   Л.Керролла

Любив фотографувати , був священником, жив в Італії, закінчив університет

6.Назвати автора і його книги, про які згадуються у вірші М.Цвєтаєвої

7.Встановити відповідність  між персонажем і вчинком

1.Аліса                                 А) політ у кролячій норі

2.королева                          б)розповідь казки про трьох сестер

3.Сонько – Гризун              в) фарбування троянд

4.кролик                                г) Бажання відтяти голову    

                                                Д) хвилювання через запізнення

8.Впізнати герою твору, назву та автора твору:

Попала в кролячу нору, грала в крокет з королевою, наплакала озеро сліз.

9.Виписати  слова , що характеризують Алісу: безстрашна, боягузлива, цікава, немилосердна, товариська.

10.Капелюшник співав пісню

А) про крокодилонька   б) про котика   в) про борщ

11.Написати 3-4 речення про свої враження від книги про Алісу.

                   .

   2 варіант

1.Справжнє ім.`я  Л.Керролла 

А) Самюель  Ленгхорн  б)Самюель Лутвідж  в) Чарльз Лутвідж

2. .Головні герої повісті про Алісу

А) Аліса, Гусак, Шалений Заєць

Б) Аліса, Капелюшник, Герцогиня

В) Аліса, Герцогиня, Гусак

3.У вірші М. Цвєтаєвої  згадуються  персонажі творів

А) Марка Твена  б) Л.Керролла  в)Елеонор Портер

4.Персонажі казки про Алісу грали у гру

А) велике коло   б) всі у коло   в) гасай- коло

5.Не єфактом біографії М. Цвєтаєвої  :

Навчалась у гімназії, любила музику, є автором збірки «Вечірній альбом»,була вчителькою.

 6.Назвати автора і його книги, про які згадуються у вірші М.Цвєтаєвої

7.Встановити відповідність  між персонажем і вчинком

 1.  Аліса                                   а)поїдає  чарівний гриб

2. королева                             б) розповідає  казки про трьох сестер

3.Сонько                                    в) погрожує  відтяти всім голову    

4.Чеширський кіт                    г) фарбує  троянди

                                                     Д) неповністю зникає

 8.Впізнати герою твору, назву та автора твору:

Постійно поспішає,  маже годинник маслом, його годинник поспішає на два дні.

 9.Виписати  слова , що характеризують Алісу: хоробра,  боягузлива, цікава, зла, товариська.

 10.Капелюшник співав пісню

А) про крокодилонька   б) про котика   в) про борщ

11.Написати 3-4 речення про свої враження від книги про Алісу.

 

 

 

                                                     

 

             

 




12 квітня
Асинхронно!!!

Тема: Підготовка до контрольної роботи

Діти! Завтра контрольна робота
Сьогодні повторіть тему "Сила творчої уяви" (с.202 -234)





Урок 5 квітня 
Тема:М.Цвєтаєва "Книжки в червоній політурці"
Завдання 

1.Переглянути відео 

2.Прослухати вірш 
3.Виконати завд.2,4 с.237 (письмово) - надсилати не треба







Урок 30 березня
Виконуємо письмову роботу.

Завдання треба надіслати мені на вайбер до 15.00 сьогоднішнього дня .

Роботи, надіслані після 15.00, перевірятись не будуть

1.Тест "так - ні"
1.Автор казки проАлісу  -  Л.Керролл
2.Казку Керролл написав для своєї доньки.
3.Аліса на березі зустріла Білого кролика
4.У Кролика був телефон
5.Аліса побігла за Кроликом 
6.Вона стрибнула за ним у нору.
7.У підземеллі Аліса то зменшувалась, то збільшувалась.
8.Чеширський кіт зникав і залишав за собою посмішку.
9.Капелюшника називали божевільним.
10.Божевільне чаювання відбувалось у палаці Королеви.
11.Годинник Капелюшника точно показував час.
12.Сонько- Гризун розповідак казку про трьох сестер, що жили у криниці.

ІІ частина. 
Тестові завдання

1. Чаювання називалось 
а) Божевільне  б) незвичайне в) смішне

2.Серед тих, хто пив чай під деревом не було
а) Шаленного Зайця  б) Герцогині  в) Капелюшника  г)Сонька

3.Годинник Капелюшника не працював тому, що
а)зламався  б) у ньому не було батарейки в) Капелюшник посварився з Часом

4.У казці Сонька три сестри жили 
а)у криниці б)  у палаці в) у підземеллі

5.Учасники чаювання запихали Сонька 
а)у чайник б) у чашку в) у каструлю

6.Учасники чаювання здались Алісі
а) розумні  б) цікаві  в) дурні





 



урок 29 березня  https://meet.google.com/oxm-cpzn-sqn
23 березня (асинхронно)

Тема : Пригоди Аліси у Країні Див

Завдання
1.Переглянути мультфільм
2. Записати в зошит, кого зустріла Аліса в Країні Див.
3.Переказати, які дива трапились з дівчинкою там.




22 березня для 5А кл.  https://meet.google.com/rgb-jwig-qzu

Урок 22 березня 

Тема: Герої, які оточують Алісу.

Завдання1.
Переглянути відео 1 і записати  у зошит тему та основні ідеї казки






Завдання 2
Переглянути відео 2 і заповнити таблицю "Герої твору"














Урок 16 березня (асинхронний)

Тема: Льюїс Керролл "Аліса в Країні Див"

1. Перегляньте відео проЛьюїса  Керролла


2.Дізнайтесь про історію створення казки  "Аліса в Країні Див" (с.205)
3. Прочитайте вірші до казки (с.206, 208)
4.Познайомтесь з коментарями "Краса слова" (с.208, 209)


15 березня  посилання на урок https://meet.google.com/pxd-cgwg-xmd





Дорогі діти! Сьогодні ми відновлюємо навчання. Сподіваюсь, що ви всі у доброму здоров`ї.Бажаю вам витримкм і оптимізму.




Урок 9 березня
Тема: Позакласне читання .Астрід Ліндгрен "Пеппі Довгапанчоха"

1.Познайомтесь з цією письменницею.


Народилася 14 листопада 1907 в містечку Віммербю на півдні Швеції, в сім’ї селянських фермерів. Батьки-селяни дали своїй дівчинці гучне ім’я Астрід Анна Емілія. Як стверджувала сама письменниця в автобіографічному збірнику «Мої вигадки» (1971), у неї було щасливе дитинство, повне ігр та пригод. Взаємини батьків залишилися для Астрід взірцем справжньої любові.

Астрід у дитинстві багато читала, тому навчалася легко. Проте у школі її найбільше мучила дисципліна на уроці. Закінчивши середню школу, Астрід недовго пропрацювала журналісткою в місцевій газеті, а потім поїхала до Стокгольма, де вчилася на стенографістку. Паралельно вона працювала за фахом.

У 1929 році Астрід працювала секретарем Королівського товариства автомобілістів в Стокгольмі, а два роки по тому вийшла заміж за свого начальника Стуре Ліндгрена.  У 19 років Астрід стала матір’ю, у неї народився маленький син Ларс.

Відразу після заміжжя Астрід залишила роботу, щоб піклуватися про сина і про новонароджену доньку Карін (1934). За словами письменниці, її перша повість-тетралогія, «Пеппі Довгапанчоха» (1945) вийшла в світ саме завдяки дочці. Коли дівчинка захворіла, їй довелося щовечора розповідати всякі історії. Так, одного разу Карін замовила історію про Пеппі Довгапанчоха, ім’я якої вигадала на ходу. Книга мала приголомшливий успіх. Домогосподарці Астрід відразу ж запропонували роботу в дитячому видавництві і присудили кілька премій. Сьогодні її твори перекладені на багато мов в 60 і більше країнах світу. Історія про Карлсона також з’явилася завдяки дочці, яка часто розповідала про загадкового человічка, який залітав у вікно.

Крім дитячих книг, письменниця іноді створювала романтичні історії, наприклад, «Брати Левине Серце» (1979), а також дитячі детективи і шахрайські повісті про Еміля з Леннеберги. Астрід Ліндгрен стала першою дитячою письменницею у своїй країні, що отримала премію за досягнення в галузі літератури. Найбільший творчий розквіт письменниці випав на 1940-1950-і роки. Однією з найкращих робіт Ліндгрен була повість-казка про самотніх і занедбаних дітей «Міо, мій міо» (1954). У вільний від письменства час, вона вела різні ток-шоу та вікторини на шведському телебаченні та радіо.

2.Ви можете прочитати цю казку в інтернеті, а можете переглянути мультик.






Урок 9 лютого
Тема: Гра в радість ( за твором "Полліанна



Завдання 

1.Скласти письмову розповідь про Полліану та її родину ( про батьків, тітку Поллі та про саму Полліанну )  - 5-_6 речень.
2.Прочитати розділ 5 (завд.3 на с.187 (усно)
3.Переглянути фільм про Полліанну

















Урок 8 лютого

Тема: Е.Портер "Полліанна"

Завдання
 1.Перегляньте відео і запишіть у зошит, що ви дізналтсь про Е.Портер



2.Запишіть у зошит визначення роману та його види.


Урок 2 лютого (синхронний)
Тема: Художні  особливості твору. Складання характеристики образу героя.

Перевірка ДЗ.
Назвати риси вдачі Тома і Гека 

Завдання 1.
Дати розгорнуту відповідь, 
хто з героїв сподобався більше і чому.

Завдання 2. 
Виконати тестові  завдання у зошиті


1.За що індіанець Джо ненавидів доктора Робінзона? 

А Батько доктора вигнав метиса.   Б Доктор відмовився його лікувати.

В  Доктор не заплатив йому гроші.    Г Джо взагалі ненавидів лікарів.

2.Для обряду виведення бородавок необхідно принести з собою: 

  А мертву ворону       б мертву кішку    В мертвого  собаку         г мертву крису

3.Чому індіанець Джо не впізнав у печері голос Тома? 

 А  Був далеко від Тома.    Б Том не кричав, а шепотів

В Індіанець погано чув у печері.    Г  Голос змінила луна.

 4.Як Беккі поводила себе у печері? 

 А Слухалася Тома і намагалася триматися. Б Зразу розгубилася і нічого не робила.

 В  Сама шукала вихід і приймала рішення. Г Панікувала та постійно кричала.

 5.Як називаються вапняні бурульки на стелі печери? 

 А сталактити   б  сталагміти   в стовпи    г колони

6.Чому кажани кинулися у печері на Тома і Беккі?

 А Кажани були голодні.       Б Їх злякав шум у печері.

  В  Вони відчули тепло, що йшло від дітей.     Г Їх стривожило світло.

7.Який предмет допомагав дітям не загубитися у темряві печери?

 А ножик   б мотузка   в  сумка  г  куртка

8. Усамому центрі високої печери Том і Беккі натрапили на...

А  скелет   б скарби   в джерело   гпацюків

9.Чим пригостив Том Беккі у печері?

 А персиком   б  яблуком     в весільним пирогом

 10.Чим закінчилася екскурсія дітей до печери?     

А.Том пішов у розвідку і натрапив на промені світл

Б.Діти разом знайшли вихід із печери.    В   Дітей знайшли батьки.

11. Художня послідовність подій у літературному творі - це...

А  пейзаж    б сюжет    в.  портрет     г  зав'язка

12. Складник сюжету, що зображує найвищий момент напруження в розвитку дії - це... 

 А  експозиція   б  зав'язка    в   кульмінація    г.розв'язка


ДЗ.Прочитати про Елеонор Портер (с.175-176)  і  головне про її життя і творчість записати у зошит

 
















Урок 1 лютого

Тема: Порівняльна характеристика Тома Сойєра і Геккільбері Фіна

Завдання 

! Переглянути відео урок.
2.В зошит записати риси, притаманні Тому і Геку (за зразком)

Том                                                           Гек

вигадливий                                  самостійний
начитаний                                 неохайний
...                                        ...







ДЗ.Заповнити таблицю (надсилати зараз  не потрібно)











https://meet.google.com/qij-uagr-iro посилання на урок 3 листопада



Урок 3 листопада

Тема: Г.К.Андерсен  "Непохитний олов`яний солдатик"

1.Перевірка ДЗ.Читання плану уривку
2.Короткий переказ другої частини тексту (с.93-95)
3.Робота з текстом.
-Які пригоди пережив солдатик після того, як випав з вікна?
-Найдіть слова, що характеризують поведінку солдатика під час цих пригод.
-Чим закінчується розповідь? Чому він такий трагічний, на вашу думку?
4.Перегляньте мультфільм.Чим він відрізняється від тексту казки?

(Вибачте, він російською мовою, але українською немає)


ДЗ.Знати зміст казки для виконання літ. диктанту.Скласти власне продовження 
казки. (надсилари роботи поки що не треба )










Урок 2 листопада

Тема: Г.К.Андерсен  "Непохитний олов`яний солдатик"

1.Прочитати статтю підручника (с.88-89) , закінчити літературний   диктант про Г.Андерсена і  це повідомлення записати в зошит:

1.Батьківщиною Г.Андерсена є країна...  
2. Він народився у місті..... 
3.Професія батька -  .....
4.Мама хлопчика була....
5.Перша книга Андерсена називалась....
6.Всього Андерсен написав ... казок.
7.Всього Андерсен видав ...збірки казок.
8.Найвідоміші казки Г.К.Андерсена: ...
8.Його твори перекладено на ... мов світу.
9.Пам`ятник Андерсену споруджено у місті...
10.Казки Андерсена перекладали відомі українські митці:  ...
11.Премію імені Андерсена отримали українські письменники ...
12.Казку "Непохитний олов`яний солдатик" Андерсен присвятив..

ДЗ: прочитати уривок з казки "Непохитний олов`яний солдатик" і скласти план уривку "Нічні пригоди  іграшок"(с.92)

                                      

















Урок 10 червня

Тема: Позакласне читання. Казка"Гензель і Гретель"

Завдання : переглянути мультфільм і скласти усний відгук про нього.










Урок 15 травня  5а,5б,5в кл.

Тема "Пригоди Муммі Тролів"

Завдання : переглянути мультфільм і скласти усний відгук про нього.









посилання для 5б кл.  5 травня

https://meet.google.com/qty-fbys-drw


https://meet.google.com/xqb-ukxu-auc

посилання для 5в кл.


Урок 5 травня 5в,5б,5г кл.



ДЗ. Записати у зошит повідомлення про Туве Янсон.

 Відповісти на питання на с. 250 (усно).

Готуємось до к.р. через тиждень: "Чарлі і шоколадна фабрика" і "Комета прилітає"

        


урок 29 квітня 5г кл.

Завдання:

 прочитати матеріал на с. 240- 242 і записати у зошит засоби створення образу героя (с.242)



урок 29 квітня 5а кл.


УВАГА!!!

Виконати тестові завдання.Термін виконання   9.30 -9.50 

Роботи відправляйте на вайбер.

Відповіді помічайте      +  або - 

                                                      «Так – ні»

1.Батько Чарлі працював на шоколадній фабриці.

2.Батько Чарлі працював на  фабриці зубної пасти

3.Умпа – лумпи дуже любили шоколадки.

4.  Умпа – лумпи дуже любили какао – боби.

5. Містер Вонка привіз умпа  - лумпів з Лумпаландії.

 6. Фургон з солодощами отримав лише Чарлі.

7.Всі 5 дітей отримали фургони з солодощами.

8. Верука Солт вийшла з шоколадної фабрики  вся у  смітті.

9.Август Глуп  став худим після  екскурсії  фабрикою.

10.Віолета Борегард так і залишилась великою чорницею після  екскурсії  фабрикою.

11.Майк  Тіві залишився крихітним після  екскурсії  фабрикою.

12. Майк  Тіві вийшов  з шоколадної фабрики  довгим і тоненьким

13.Чарлі був на фабриці разом з дідусем Джорджем.

14.Віолета Борегард так і залишилась фіолетовою після  екскурсії  фабрикою.

15.Містер Вонка вирішив продати фабрику Чарлі Бакету.

16.Чарлі мав керувати фабрикою, як стане дорослим.

17. Містер Вонка хотів передати фабрику комусь із 5  дітей, бо не мав власних дітей.

18. Містер Вонка не  хотів передати фабрику комусь із дорослих, бо вони не хочуть вчитися.

19.Містер Вонка перевіз автомобілем всю родину Бакетів на фабрику.

20.Бакети перемістились на шоколадну фабрику скляним ліфтом.

21. Старих родичів Чарлі перевезли  на фабрику прямо в ліжкові.

22.Майк Тіві ледь не втопився в шоколадній річці.

23.З`ївши чорничний пиріг, Віолета Борегард перетворилась на гігантську чорницю.

24. Білки викинули Веруку Солт у сміття.

                                   

                                      


Урок 28 квітня 5б кл.


УВАГА!!!

Виконати тестові завдання.Термін виконання   13.30 -13.50 

Роботи відправляйте на вайбер.

Відповіді помічайте      +  або - 

                                           

                                  

Урок 28 квітня 5г кл.

УВАГА!!!

Виконати тестові завдання.Термін виконання   9.30 -9.50 

Роботи відправляйте на вайбер.

Відповіді помічайте      +  або - 

                                           

                                      

УВАГА!!!

Виконати тестові завдання.Термін виконання   8.30 - 8.50 .

Роботи відправляйте на вайбер.

Відповіді помічайте      +  або -

                                             «Так – ні»


https://meet.google.com/gkk-mcvm-kzv 26 квітня 5в кл.



 Урок 26 квітня 5а кл.

https://meet.google.com/aqc-viyk-ghe



Урок  26 квітня 5б,5в,5а кл.

Урок 28 квітня 5г кл.

https://meet.google.com/wjj-renn-the 5б кл.26 квітня




Тема : робота над змістом твору

1. Історія умпу - лумпу.

2.Сумна доля Августуса Глупа.

3.Гігантська чорниця.

4.Верука і білочки.

5.Пригода в телевізійно шоколадному цеху.

ДЗ.Прочитати розділи 28 -30.Підготуватись до літ. диктанту



Урок 23 квітня

https://meet.google.com/eqf-auwt-ats для 5г кл.

Урок 22 квітня 5а і 5г кл.

1.Переглянути відео

 


2.Записати у зошити :

 - елементи сюжету

- чудеса на шоколадній фабриці

- винагороди, які отримали діти на фабриці

3.ДЗ ( у відеоуроці)


Урок 21 квітня 5в,5г,5б кл.

Виконати тестові завдання


1.Скільком героям пощастило придбати «золоті квитки»?

а)3  б)4 в)5

 

2. Хто такий Віллі Вонка ?

а)Власник крамниці

 б)Власник пекарні

 в)Власник шоколадної фабрики

 

3.Назвіть героїв з твору «Чарлі і шоколадна фабрика»?

а)Майк , Віолета , Верука, Августус, Чарлі

 б)Августус, Джеймс, Віолетта , Верука,Чарлі

 в)Верука , Чарлі , Квентін, Август,Віолетта

 

4.Віолетта Борегард понад усе любила

а)Свою матусю

 

б)Шоколад

 

в)Жуйки

 

г)Дивитися телевізор

 

5.Щасливою й вирішальною знахідкою для Чарлі став

а)Шоколадний батончик

 

б)Один долар

 

в)Золотий квиток

 

6.Скільки дорослих налічувала родина Чарлі Бакета?

а)5  б)6   в)7

 

7.Де працював батько хлопчика?

а)на фабриці зубної пасти

 

б)на пошті

 

в)на шоколадній фабриці

 

г)на заводі продтоварів

 

8..Що хотів понад усе Чарлі?

а)капусняку

 

б)круасанів

 

в)шоколаду

 

г)мандаринів

 

9.Яку назву мала фабрика, біля якої жив Чарлі?

а)«Донна»

 

б)«Вонка»

 

в)«Гонка»

 

10. Що зробив власник фабрики індійському принцу із шоколаду?

а)альтанку      

 

б)машину          

 

в)фонтан

 

г)палац

 

11.Знайдіть риси характеру Веруки Солт

а)капризна, нервова, хоче все мати

 

 Б)спокійна, добра

 

в)нестримна до їжі

 

12.Майку Тіві притаманні такі риси

а)нерозумний, неуважний

 

б)агресивний, злий, любить телевізор

 

 г)спокійний, добрий

13.

Ім"я головного героя повісті:

 

а)Том    б)Чарлі   в)Майк

14.

Як часто Чарлі отримував шоколад?

а)щодня

 

б)один раз на рік

 

в)один раз на тиждень

15.

Чим частіше за все вечеряли члени родини Бакетів?

а)капустяним супом

 

б)тушкованим м"ясом

 

в)гороховою кашею

16.

Хто із дітей першим отримав золотий квиток?

а)Августус Глуп

 

б)Чарлі Бакет

 

в)Верука Солт

17.

На яке свято щороку рідні дарували Чарлі шоколадку?

а)на Різдво

 

б)на День подяки

 

в)Великдень

 

г)на День Народження

18.

На єдиному в помешканні Бакетів ліжку спали...

 

а)мама і тато хлопчика

 

б)бабусі і дідусі хлопчика

 

в)Чарлі з братиком

 

19.

Щасливчики, власники золотих квитків, зможуть ...

                               

а)приходити на фабрику коли заманеться    

 

б)навчитися готувати гарячий шоколад

 

в)отримати автограф Віллі Вонки

 

г)протягом дня відвідати шоколадну фабрику 


ДЗ.Прочитати розд.17,19




Урок 5в кл. 19 квітня

https://meet.google.com/ppw-mzwp-czh



Урок 5а кл. 19 квітня

https://meet.google.com/bwf-ubzs-abn

Бесіда за змістом

ДЗ.Прочитати 15-17 розділи книги.

      Підготуватись до літ. диктанту




Урок 22 квітня 5а кл.

Переглянути відеоhttps://youtu.be/qb7ewhCYVao

Записати у зошити

Урок 19 квітня 5б кл.

 https://meet.google.com/ofv-eaxw-qcd 

Бесіда за змістом

ДЗ.Прочитати 15-17 розділи книги



Урок 15 квітня 5г кл.

https://meet.google.com/ufb-hbuk-niv

2 частина: знайомство з головними героями твору Роальда Дала "Чарлі і шоколадна фабрика"

ДЗ.  1.Переглянути відеоурок (див. 5в кл. 14 квітня)

     ДЗ. 1. Записати у зошит відомості про Роальда Дала та головних героїв твору

        2. Подивитись фільм "Чарлі та шоколадна фабрика" (30 хв.)



 Урок 15 квітня  5а кл.

1 частина https://meet.google.com/nvw-uwru-xue 

2 частина: знайомство з головними героями твору Роальда Дала "Чарлі і шоколадна фабрика"

ДЗ.  1.Переглянути відеоурок (див. 5в кл. 14 квітня)

     ДЗ. 1. Записати у зошит відомості про Роальда Дала та головних героїв твору

        2. Подивитись фільм "Чарлі та шоколадна фабрика" (30 хв.)



     Урок 5б кл. 14 квітня

       1.Переглянути відеоурок (див. 5в кл. 14 квітня)

     ДЗ. 1. Записати у зошит відомості про Роальда Дала та головних героїв твору

        2. Подивитись фільм "Чарлі та шоколадна фабрика" (30 хв.)




-Контрольна робота для 5г кл. 14квітня

Термін виконання 9.25 - 10.10 год. Роботи здати на мою пошту,  не на вайбер до 10.25 год.

1 варіант для хлопців 

2 варіант для дівчат

Роботу виконуємо у скороченому запису


1 варіант

1. Льюїс Керролл – це псевдонім  а) Ч.Л.Доджсона  б) М.Твена в) М.Цветаєвої

2.М.Цветаєва написала збірку віршів а) «Вечірній зошит»

 Б) «Вечірній альбом»  в) «Вечірній блокнот»

3.Розповісти про історію створення казки «Аліса в Країні Див»

4.Виберіть неправильні твердження

Для Аліси є характерним :  ввічливість, допитливість,  вередливість, боягузство.

5.Встановити відповідність між героєм і його поведінкою

1 кролик                              А зникає, залишаючи посмішку

2 Чеширський кіт              б  провалюється в кролячу нору

3 Аліса                                 в ненавидить котів  

4королева                          г   запрошує грати в крокет

                                             Д постійно поспішає

6.Назвати трьох  літературних героїв , книгу та автора, про яких згадує М.Цветаєва у вірші «Книжки в обкладинках червоних»

7.Вказати правильні твердження : Аліса   любила книги  без малюнків,  була допитливою,  була неввічливою, часто потрапляла у різні пригоди, 

8.Виписати з  вірша «Книжки в обкладинках червоних» приклади

 епітетеів--------------, метафор-----------, порівняння--------------.

9.Яких композиторів згадує М.Цветаєва у вірші «Книжки в обкладинках червоних» 

а) Гайдн ,Бах,  Кюї   б) Бетховен, Шуман ,  Кюї   в) Шуман , Гріг,   Кюї   

10.Які англійські приказки згадуються у творі «Аліса  в країні Див»? ( 2-3  приклади)

11.Переказати епізод, як Аліса потрапила в Країну Див.

12.Висловити власну думку про те, чим може дітям різного віку подобатись книга про Алісу (4-5 речень)

.

2 варіант

1.Хт о з письменників був і профессором математики, і фотографом

     а) Ч.Л. Доджсон  б) М.Твен   в) М.Цветаєва

2.Назвати автора збірки віршів  «Вечірній альбом»

   а) М.Цветаєва  б) Е.Сетон- Томпсон    в) Л.Керролл

3.Розповісти про історію створення казки «Аліса в країні Див»

4.Виберіть неправильні твердження

Для Аліси є характерним : грубість, цікавість, ввічливість, злість.

5.Встановити відповідність між героєм і його характеристикою

1 кролик                              А зникає, залишаючи посмішку

2 Чеширський кіт              б  дивно одягається

3 Аліса                                  в ненавидить собак  

4   миша                                г  утворює озеро зі сліз

                                                Д любить працювати в саду

6.Назвати трьох  літературних героїв , книгу та автора, про яких згадує М.Цветаєва у вірші «Книжки в обкладинках червоних»

7.Вказати правильні твердження : Аліса не любила книги без малюнків,  була боягузкою , часто потрапляла у різні пригоди, була сварливою.

8.Виписати з  вірша «Книжки в обкладинках червоних» приклади

 епітетеів--------------, метафор-----------, порівняння--------------.

9.Яких композиторів згадує М.Цветаєва у вірші «Книжки в обкладинках червоних»

  а) Гайдн ,Бах,  Кюї   б) Бетховен, Шуман ,  Кюї   в) Шуман , Гріг,   Кюї   

10.Які англійські приказки згадуються у творі «Аліса  в країні Див»? ( 2-3  приклади)

11.Переказати епізод, як Аліса потрапила в Країну Див.

12.Висловити власну думку про те, чим може дітям різного віку подобатись книга про Алісу (4-5 речень)

 



Урок 5в кл. 14 квітня

https://meet.google.com/qxh-ycjx-rdz




ДЗ. 1. Записати у зошит відомості про Роальда Дала та головних героїв твору

        2. Подивитись фільм "Чарлі та шоколадна фабрика" (30 хв.)




Контрольна робота для 5в кл. 12 квітня

Термін виконання 11.25- 12.10 год. Роботи здати на мою пошту до 12.15 год.

1 варіант дляхлопців 

2 варіант для дівчат

Роботу виконуємо у скороченому запису


1 варіант

1. Льюїс Керролл – це псевдонім  а) Ч.Л.Доджсона  б) М.Твена в) М.Цветаєвої

2.М.Цветаєва написала збірку віршів а) «Вечірній зошит»

 Б) «Вечірній альбом»  в) «Вечірній блокнот»

3.Розповісти про історію створення казки «Аліса в Країні Див»

4.Виберіть неправильні твердження

Для Аліси є характерним :  ввічливість, допитливість,  вередливість, боягузство.

5.Встановити відповідність між героєм і його поведінкою

1 кролик                              А зникає, залишаючи посмішку

2 Чеширський кіт              б  провалюється в кролячу нору

3 Аліса                                 в ненавидить котів  

4королева                          г   запрошує грати в крокет

                                             Д постійно поспішає

6.Назвати трьох  літературних героїв , книгу та автора, про яких згадує М.Цветаєва у вірші «Книжки в обкладинках червоних»

7.Вказати правильні твердження : Аліса   любила книги  без малюнків,  була допитливою,  була неввічливою, часто потрапляла у різні пригоди, 

8.Виписати з  вірша «Книжки в обкладинках червоних» приклади

 епітетеів--------------, метафор-----------, порівняння--------------.

9.Яких композиторів згадує М.Цветаєва у вірші «Книжки в обкладинках червоних» 

а) Гайдн ,Бах,  Кюї   б) Бетховен, Шуман ,  Кюї   в) Шуман , Гріг,   Кюї   

10.Які англійські приказки згадуються у творі «Аліса  в країні Див»? ( 2-3  приклади)

11.Переказати епізод, як Аліса потрапила в Країну Див.

12.Висловити власну думку про те, чим може дітям різного віку подобатись книга про Алісу (4-5 речень)

.

2 варіант

1.Хт о з письменників був і профессором математики, і фотографом

     а) Ч.Л. Доджсон  б) М.Твен   в) М.Цветаєва

2.Назвати автора збірки віршів  «Вечірній альбом»

   а) М.Цветаєва  б) Е.Сетон- Томпсон    в) Л.Керролл

3.Розповісти про історію створення казки «Аліса в країні Див»

4.Виберіть неправильні твердження

Для Аліси є характерним : грубість, цікавість, ввічливість, злість.

5.Встановити відповідність між героєм і його характеристикою

1 кролик                              А зникає, залишаючи посмішку

2 Чеширський кіт              б  дивно одягається

3 Аліса                                  в ненавидить собак  

4   миша                                г  утворює озеро зі сліз

                                                Д любить працювати в саду

6.Назвати трьох  літературних героїв , книгу та автора, про яких згадує М.Цветаєва у вірші «Книжки в обкладинках червоних»

7.Вказати правильні твердження : Аліса не любила книги без малюнків,  була боягузкою , часто потрапляла у різні пригоди, була сварливою.

8.Виписати з  вірша «Книжки в обкладинках червоних» приклади

 епітетеів--------------, метафор-----------, порівняння--------------.

9.Яких композиторів згадує М.Цветаєва у вірші «Книжки в обкладинках червоних»

  а) Гайдн ,Бах,  Кюї   б) Бетховен, Шуман ,  Кюї   в) Шуман , Гріг,   Кюї   

10.Які англійські приказки згадуються у творі «Аліса  в країні Див»? ( 2-3  приклади)

11.Переказати епізод, як Аліса потрапила в Країну Див.

12.Висловити власну думку про те, чим може дітям різного віку подобатись книга про Алісу (4-5 речень)

 



урок 8 квітня для 5г кл

1 частина урокуhttps://meet.google.com/hhi-zwvj-hnj

2 частина: аналіз вірша М.Цветаєвої

 ДЗ Підготуватись до контрольної роботи (с.202 - 237).


урок 8 квітня для 5а  класу

1 частина уроку https://meet.google.com/vyd-omfw-mtz

2 частина: аналіз вірша М.Цветаєвої

 ДЗ Підготуватись до контрольної роботи (с.202 - 237).


Урок 7 квітня для 5в, 5б кл.

 Урок розвитку мовлення.

          Написати власне висловлювання на тему "Чому М.Цветаєва у вірші "Книжки в обкладинках червоних" називає світ свого дитинства "легендами золотих часів"?"

ДЗ Підготуватись до контрольної роботи (с.202 - 237).


Урок 5 квітня для 5б,5в,5а кл.

 Урок 7 квітня для 5г кл.

Завдання : 1. Передивитись відео.

                 2. Записати в зошит тему твору та ідею,

                    приклади епітетів, метафор, порівнянь

ДЗ.Виконати письмово завдання на с."Перевір себе"(у відео)

                         




 

https://meet.google.com/baz-uige-ubp це посилання для 5г кл. на 1 квітня

https://meet.google.com/qyu-ppzx-bfy - це посилання для 5а кл. на 1 квітня



це посилання для 5бкл. на урок 31 березня

https://meet.google.com/ifs-goqa-ckr



це посилання на урок для 5в кл.                           


    https://meet.google.com/yqu-nzyy

https://meet.google.com/yqu-nzyy-ytv Це посилання на відео урок для 5г кл. на 1 квітня

https://www.youtube.com/watch?v=XopkAl1zvIM&ab_channel=OksanaKhodorych



https://www.youtube.com/watch?v=LmlXS8utfHA&ab_channel=B%26HFilmDistributionCompany  Для учнів 5б, 5в та 5а кл.  урок 29 березня.

   Для учнів 5г урок 30 березня


Підводимо підсумки вивчення твору "Аліса в Країні Див"

   Завдання

    Доведіть, що «Аліса в Країні Див» — фантастична повість-казка. Визначте її характерні ознаки, доведіть прикладами з тексту.

2.    Які вади «вікторіанської» доби (доби правління королеви Вікторії) знайшли відображення у творі?

      Доведіть свою думку прикладами.

3.    Які англійські традиції знайшли відтворення в книжці     Льюїса Керролла?

4.    Назвіть англійські приказки, покладені письменником в основу образів персонажів твору.

5.    Що, на вашу думку, приваблює в ній книжці різні покоління (2-3 речення)

       Завданння 3,4,5 письмово. Надсилати на Вайбер або на пошту.


Для учнів 5 б класу . Урок 17 березня

Завдання 1. Дочитати казку про Алісу

                  2. Заповнити таблицю прикладами з тексту (за зразком)

Риси характеру                                          Епізод з тексту

цікавість                                                    гонитва за кроликом

сміливість

фантазерка

спостережливість

чемність

розум

співчутлива

схильна до ризику

оптимістична

освічена, але часто верзе дурниці

 Завдання перевіримо після закінчення канікул Зараз надсилати не треба






 п\нове посилання для 5гhttps://meet.google.com/inb-qjct-dha

посилання для учнів 5г кл. на урок 21 січняhttps://meet.google.com/mks-gjtb-zba

посилання для учнів 5а кл.на урок 21 січняhttps://meet.google.com/zuf-bhfh-ywi

   Урок для 5а і 5г кл. на 21 січня

  Тема Образ Тома Сойєра.Підготовка до письмової роботи.

  1.Пригадайте, що ви дізнались про Тома Сойєра з прочитаних уривків.

  2.Чи сподобався він вам? Чим?

  3.Виберіть риси, що відповідають Тому, заповніть таблицю.Другу колонку таблиці доберіть самостійно.

    Звичайний хлопчик, пустун, непосида, слухняний, вигадник, фантазер, спокійний, шукач пригод, боягузливий, надійний товариш, благородний, мужній.

  позитивні риси                               негативні риси

........................                              ..........................

........................                               ........................

......................                                  .......................

 4.Заповніть анкету - характеристику Тома Сойєра:

  1.Імя

  2 .Вік

  3.Родина.

  4.Ставлення до друзів.

  5.Пригоди.

  6.Ваше ставлення до героя.(2-3 речення)

5.ДЗ.Завдання 3 і 4 виконати письмово і надіслати мені на пошту

!!!Учні ! Дуже мало  з вас виконує і надсилає мені роботи.!!!


Оголошення для 5г кл.

 21 січня урок проводитиметься СИНХРОННО, хоча цього немає в розкладі!!!

 Урок 5б кл.20 січня

Написати твір- мініатюру "Том Сойєр.Який він?" (5-6 речень) за орієнтовним планом:

   1.Яким ми бачимо Тома у випадку з фарбуванням паркану?

    2. Том і Беккі у підземеллі.Який він тут?

    3.Моє ставлення до цього героя. Чому?

Роботу надіслати на мою пошту або на вайбер

   

посилання для 5в на 18 січняhttps://meet.google.com/gck-wjtv-piw

Урок 5а і 5б кл. 18 січня

  Урок 5в,5г кл. на 20 січня

Продовжуємо працювати над текстом.

  1.Прочитати уривок (с.168-171)

 2. Пояснити значення виразів : мертва тиша, важкий тягар на серці, удався в розпач.

 3.Переглянути діалоги між Томом і Беккі на с.168,169.Охарактеризувати за ними дітей, визначити, як автор ставиться до своїх героїв.(3-4 речення).Відповідь надіслати на мою пошту

remarchuk58@i.ua

4.ДЗ.Відповісти на питання вікторини .

  1.Хто виховував Тома Сойєра?

  2.На березі якої річки стояло його містечко?

  3.Яке покарання отрима Том у суботу?

 4.Який настрій був у Тома перед початком виконання загадоної тіткою роботи?

  5.А в кінці?

  6.Як діти потрапили у печеру?

  7.Яких тварин вони там побачили?

  8.Чим діти освітлювали собі шлях у печері?

  9. Кого з людей побачив Том у печері?

  10.Чому він не покликав його на допомогу?

  11.Чим харчувалися діти ?

  12.Як звали подругу Тома, з якою він заблукав у підземеллі7




Посилання для 5а кл.для уроку 14 січняhttps://meet.google.com/bhs-jmfu-itp

Посилання для 5бкл. на сьогоднішний урокhttps://meet.google.com/fma-cdjd-dwr



Урок для 5в і 5б на 13 січня

Урок для 5г на 14 січня

1.Прочитати наступну частину твору про Тома Сойєра (с.164-167)

2.З`ясувати значення наступних слів і записати у зошит(запитайте у дорослих чи скористайтесь інтернетом): пікнік, сталактит, Ніагара, сталагміт.

3.Проаналізувати текст (с.166- 167) і виписати слова та вирази, що характеризують зміну самопочуття Тома, коли вони з Беккі заблукали. Наприклад: безтурботно, на серці важкий тягар....



3 коментарі: